Mountainbike gezocht
-
Patrick VB
- Forum-lid
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hahaha dat is inderdaad het leukste van het kopen: onderzoek, ervaringen horen/lezen en uiteindelijk je keuze maken.
Ben benieuwd wat het gaat worden!
En een foto’tje zou ook leuk zijn.
Succes en wijsheid gewenst met je keuze.
Ben benieuwd wat het gaat worden!
En een foto’tje zou ook leuk zijn.
Succes en wijsheid gewenst met je keuze.
Adversity is the Catalyst of Change
-
Patrick VB
- Forum-lid
Kiezen is ėėn zaak, daarna de zoektocht waar de gepaste maat te koop aan welke prijs.
95% gaat je hier Schwalbe Racing Ralph/Ray aanraden. Ik ben zelf geen fan van de Schwalbe XC voorbanden (onvoorspelbaar) en rij nu naar volle tevredenheid rond met Vittoria Barzo/Mezcal.
Jr. heeft goede ervaringen met Wolfpack banden, maar die zijn lastiger te verkrijgen momenteel.
Maar, ik zou gewoon met de banden gaan rijden waarmee de fiets geleverd wordt. Mocht het echt niet bevallen (te log, te kwetsbaar, te weinig grip, etc), dan kun je altijd nog wisselen.
Jr. heeft goede ervaringen met Wolfpack banden, maar die zijn lastiger te verkrijgen momenteel.
Maar, ik zou gewoon met de banden gaan rijden waarmee de fiets geleverd wordt. Mocht het echt niet bevallen (te log, te kwetsbaar, te weinig grip, etc), dan kun je altijd nog wisselen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Was vooral benieuwd nav je comment eerder in dit topic. Was een overweging om de geleverde set direct te verkopen
Alleen de banden zijn veel te log voor in Nederland, dus je moet er nog 100 euro bijrekenen voor een fatsoenlijk setje XC banden en deze banden bewaren voor als je de grens over gaat (Mantel heeft vaak prima set aanbiedingen)
Alleen de banden zijn veel te log voor in Nederland, dus je moet er nog 100 euro bijrekenen voor een fatsoenlijk setje XC banden en deze banden bewaren voor als je de grens over gaat (Mantel heeft vaak prima set aanbiedingen)