Volgens mij vallen er dan hééél wat af op dit forum/topic.
Op de terugweg......(ouder worden)
Hoi. Ook maar eens mijn ervaring van ouder worden !
Ik wil graag elke dag wel fietsen op de race gravel of ATB.
Helaas gaat dat door mijn leeftijd echt niet meer lukken!
heb een veel langer herstel nodig.
maar ben niet ontevreden met wat ik nog KAN!
Afgelopen twee jaar , een nieuwe heup -Kleine Tia-en met borstklachten met AMBU naar ZH vervoerd.
Nieuwe heup is vervelend kan moeilijk aanzetten met dat been.
Tia , geen schade opgelopen. Hartklachten ?? zit te wachten op uitslag Pet scan.
Dit alles houdt mij er niet van om rondjes met mijn kameraden te rijden.
Zit nu op bijna 5000 km ,en mijn leuze is ? Als ik zonder pijn zou fietsen, kom ik er nooit meer aan toe.
Ik ben over 5 maande 75 jaar
Ik wil graag elke dag wel fietsen op de race gravel of ATB.
Helaas gaat dat door mijn leeftijd echt niet meer lukken!
heb een veel langer herstel nodig.
maar ben niet ontevreden met wat ik nog KAN!
Afgelopen twee jaar , een nieuwe heup -Kleine Tia-en met borstklachten met AMBU naar ZH vervoerd.
Nieuwe heup is vervelend kan moeilijk aanzetten met dat been.
Tia , geen schade opgelopen. Hartklachten ?? zit te wachten op uitslag Pet scan.
Dit alles houdt mij er niet van om rondjes met mijn kameraden te rijden.
Zit nu op bijna 5000 km ,en mijn leuze is ? Als ik zonder pijn zou fietsen, kom ik er nooit meer aan toe.
Ik ben over 5 maande 75 jaar
Top Jeefp !! Ik en vele anderen hier zijn trots op je, en wat je nog kan.
Zelf sta ik ook zo in de wedstrijd: genieten zolang het kan - af en toe schiet ik eens uit mn slof, maar de realist in me weet dat ik niet meer zo sterk wordt als vóór mijn ziekte.
Wel Rando Le Marmotte gedaan met mijn vrouw dit jaar, en nog wat andere leuke klimmen in de Alpen en Provence. Ik hoop volgend jaar weer op iets meer kilometers, wat leuke uitjes en uitdagingen.
Zelf sta ik ook zo in de wedstrijd: genieten zolang het kan - af en toe schiet ik eens uit mn slof, maar de realist in me weet dat ik niet meer zo sterk wordt als vóór mijn ziekte.
Wel Rando Le Marmotte gedaan met mijn vrouw dit jaar, en nog wat andere leuke klimmen in de Alpen en Provence. Ik hoop volgend jaar weer op iets meer kilometers, wat leuke uitjes en uitdagingen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
-
Patrick VB
- Forum-lid
Afgelopen week zat een 75 jaar jonge knaap in onze groep.
Uiteraard was hij op de bergen niet als eerste op de top, maar heel veel respect voor wat hij wel nog kon.
Als al eens geklaagd werd over het tempo op het vlakke, was dit voor hem nooit een probleem.
Uiteraard was hij op de bergen niet als eerste op de top, maar heel veel respect voor wat hij wel nog kon.
Als al eens geklaagd werd over het tempo op het vlakke, was dit voor hem nooit een probleem.