Dat heb ik dan gemist.
En gaat mijn visie niet meer door.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
En in het WK-combiklassement (TT & wegrit) won Evenepoel zelfs met 1'10" voorsprong op nummer 2 Pogačar.uninvitedguest schreef: ↑01 okt 2025 12:00 Evenepoel wint de tijdrit met overmacht en wordt in de wegwedstrijd tweede achter de beste renner van het moment.
En dan nog zo zeiken?????
bartdr schreef: ↑01 okt 2025 11:51En dat zou ik niet erg vinden, als Uijtdebroeks niet met een interview afkomt waar hij probeert te zeggen wat voor geweldige ploegmaat hij voor Evenepoel was door in die groep vooraan te proberen afstoppen zodat Evenepoel terug kon komen.
Zeg dan gewoon "ik dacht dat Evenepoel er volledig doorheen zakte en koos ervoor niet langer te wachten" ofzo. Da's ook geen schande.
Meen je dit serieus?
Sarcasme! @ Ernie: Ik zou niet weten waarom en wie van de Vlamingen hier specifiek Vismarenners zouden viseren. Vlamingen supporteren vooral voor individuen en niet voor ploegen.
In het hypothetische geval dat hij in de voorste groep, zonder over te nemen mee kon peddelen, was hij wat mij betreft ook een prima ploegmaat voor het Belgische team.bartdr schreef: ↑01 okt 2025 11:51En dat zou ik niet erg vinden, als Uijtdebroeks niet met een interview afkomt waar hij probeert te zeggen wat voor geweldige ploegmaat hij voor Evenepoel was door in die groep vooraan te proberen afstoppen zodat Evenepoel terug kon komen.
Zeg dan gewoon "ik dacht dat Evenepoel er volledig doorheen zakte en koos ervoor niet langer te wachten" ofzo. Da's ook geen schande.
De feiten zijn duidelijk. Daar heb je geen forum voor nodig. Meningen en speculaties geven kleur aan de discussie en de mensen die hem voeren, met de disclaimer dat ik hier geen absolute waarheden loop te verkondigen.