WK 2025
voor de volgende WK's ziet het er eigenlijk maar voor 1 WK naar uit dat het spannend gaat/kan worden en dat is in een Arabische staat. In Sallanches is zonder Vingegaard de winnaar al bekend. Volgend jaar in Montreal zal Pogi ook al moeilijk te kloppen zijn denk ik.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Wat ik mij ook afvraag (ik heb het WK slechts deels kunnen bekijken) is wat voor hulp Remco nu van uytebroeck heeft gekregen? En van Campenaerts?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Ik kan me nog heugen dat Bernal de Tour zekersweten een keer of 10 ging winnen. Het kan verkeren. Op naar het EKfiedoo schreef: ↑30 sep 2025 07:47 voor de volgende WK's ziet het er eigenlijk maar voor 1 WK naar uit dat het spannend gaat/kan worden en dat is in een Arabische staat. In Sallanches is zonder Vingegaard de winnaar al bekend. Volgend jaar in Montreal zal Pogi ook al moeilijk te kloppen zijn denk ik.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
Nah, de staat van dienst van Bernal is wel wat anders dan die van Pogi. Met respect voor Bernal hoor.marsman schreef: ↑30 sep 2025 08:47Ik kan me nog heugen dat Bernal de Tour zekersweten een keer of 10 ging winnen. Het kan verkeren. Op naar het EKfiedoo schreef: ↑30 sep 2025 07:47 voor de volgende WK's ziet het er eigenlijk maar voor 1 WK naar uit dat het spannend gaat/kan worden en dat is in een Arabische staat. In Sallanches is zonder Vingegaard de winnaar al bekend. Volgend jaar in Montreal zal Pogi ook al moeilijk te kloppen zijn denk ik.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Uijtdebroeks heeft gewoon proberen volgen bij Pogacar op mount Kigali, zat in een groep voor zijn kopman vlak na de top en heeft daar naar eigen zeggen proberen afremmen. Helpt natuurlijk niet want daardoor maak je het gat tussen groep Pogacar en achtervolgers groter. Kan je je vragen bij stellen, maar je weet ook niet wat de afspraken waren.
Campenaerts heb ik minder in beeld gezien, maar kan ik ook gemist hebben. Ik durf gokken dat die wel gedaan heeft wat hij kon die dag.
Uijtdebroeks en Campenaerts waren voorzien om Remco bij te staan op het
moment dat het boeltje zou ontploffen en daar hun klimniveau cruciaal kon
zijn voor hun kopman.
Cian dacht daar blijkbaar anders over toen Remco moest lossen bij de kleine
versnelling van Pogacar en eigenlijk aan Remco zei: " Doei....mij niet bellen, ik
ga lekker met Pogi mee ".
- CampaYolo
- Forum-lid
Even een omgekeerde redenatie.
Als het bij Evenepoel even niet gaat zoals gewenst is er nogal eens wat aan de hand.
Vaak wordt het materiaal erbij gehaald, maar ook zijn ploegmaats hebben het al eens moeten ontgelden. (Luik, waar hij duidelijk niet de benen had)
Nu weer dat gezeur met het zadel.(ik heb het dan over de 2e fietswissel) Het zal in ieder geval niet snel aan Remco zelf liggen.
Tegen een ontketende Pogi in vorm is helaas niet veel te doen. En hij is nogal eens in vorm.
Als het bij Evenepoel even niet gaat zoals gewenst is er nogal eens wat aan de hand.
Vaak wordt het materiaal erbij gehaald, maar ook zijn ploegmaats hebben het al eens moeten ontgelden. (Luik, waar hij duidelijk niet de benen had)
Nu weer dat gezeur met het zadel.(ik heb het dan over de 2e fietswissel) Het zal in ieder geval niet snel aan Remco zelf liggen.
Tegen een ontketende Pogi in vorm is helaas niet veel te doen. En hij is nogal eens in vorm.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
ottorongo2
- Forum-lid
+1CALPE schreef: ↑30 sep 2025 12:40
Uijtdebroeks en Campenaerts waren voorzien om Remco bij te staan op het
moment dat het boeltje zou ontploffen en daar hun klimniveau cruciaal kon
zijn voor hun kopman.
Cian dacht daar blijkbaar anders over toen Remco moest lossen bij de kleine
versnelling van Pogacar en eigenlijk aan Remco zei: " Doei....mij niet bellen, ik
ga lekker met Pogi mee ".
-
ottorongo2
- Forum-lid
Volgens mij allemaal uitingen van spanning en nervositeit.CampaYolo schreef: ↑30 sep 2025 15:17 Even een omgekeerde redenatie.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ik wilde het eigenlijk niet opperen in dit topic maar ik zit op dezelfde denkpiste Campayolo.
Vooral die tweede fiets wissel leek me een ‘excuus’ voor zijn falen om met de ontsnapping mee te zijn.
Het is slechts een hypothese hè. Maar ik meen wel een patroon te herkennen in de wijze waarop Evenepoel omgaat met zijn tegenslagen. …
Vooral die tweede fiets wissel leek me een ‘excuus’ voor zijn falen om met de ontsnapping mee te zijn.
Het is slechts een hypothese hè. Maar ik meen wel een patroon te herkennen in de wijze waarop Evenepoel omgaat met zijn tegenslagen. …
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
De cursus “Omgaan met teleurstellingen” is nog niet doorlooen denk ik. Jammer, want hij heeft gewoon een steengoed WK gereden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!