WK 2025
-
scottpch64
- Forum-lid
Die Huber was al heel blij dat hij vooraan zat. Die was kapot en liet zich tich het meeste kopwerk opdringen, tegen een jongen die duidelijk gewend is om wedstrijdjes te winnen.
Ik kon er wel van genieten. Leuke koers.
Eeuwig jammer dat ze zo nodig die zware kigali klim in de mannenkoers moesten zetten. Op dit parcours had je anders echt een spectaculaire koers kunnen verwachten. Nu maar hopen op een mooie vrouwen koers.
Ik kon er wel van genieten. Leuke koers.
Eeuwig jammer dat ze zo nodig die zware kigali klim in de mannenkoers moesten zetten. Op dit parcours had je anders echt een spectaculaire koers kunnen verwachten. Nu maar hopen op een mooie vrouwen koers.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mount Kigali zit er vandaag bij de dames niet in en morgen 100km voor de finish. Die gaat niet beslissend zijn.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik denk niet dat we een herhaling krijgen van verleden jaar. Remco gaat mee zijn met Pogacar en indien niet is het plan van de Belgen samen blijven tot na de top van de mount Kigali en dan de jacht op Pogi openen.daniel1975 schreef: ↑27 sep 2025 08:07 Mount Kigali zit er vandaag bij de dames niet in en morgen 100km voor de finish. Die gaat niet beslissend zijn.
Maar vergeten we hier niet te gauw dat Pogi, behalve verleden jaar, nooit gewonnen heeft en ook nooit dicht bij een zege is geweest?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Draai het om: vergeet niet dat Pogi regerend WK is en de beste renner van 2025 
Pogi en RE wat mij betreft even grote kans.
Vanmiddag kan misschien nog wel interessanter worden met een enorm sterk frans blok, Reusser in vorm, PFP als dark horse, VdB-vs-Demi en er is altijd een italiaanse goed op een wk.
Pogi en RE wat mij betreft even grote kans.
Vanmiddag kan misschien nog wel interessanter worden met een enorm sterk frans blok, Reusser in vorm, PFP als dark horse, VdB-vs-Demi en er is altijd een italiaanse goed op een wk.
Ik schakel ff even in , dat had ik beter 2 uur later kunnen doen…wat is er toch met de vrouwen in ganzenpas koersen?..ik begrijp er echt helemaal niets van, zo slechte reclame voor het dames wielrennen.
Afijn ik ga maar wat anders doen de komende 2 uur……
Afijn ik ga maar wat anders doen de komende 2 uur……
- CampaYolo
- Forum-lid
In de jaren dat Pogi en VDP nog niet zo met de knuppel in het hoederhok aan het gooien waren was het bij de mannen toch ook wachten op het laatste rondje.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
uninvitedguest
- Forum-lid
PFP als dark horse???daniel1975 schreef: ↑27 sep 2025 08:55
Wordt door velen als topfavoriet gezien.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen idee, ik denk dat het net ff teveel HM’s voor PFP. Maar ze is vrijwel altijd goed op belangrijke momenten.
Je moet wel respect hebben voor LaRox: zoveel lullen per uur is ook een kunst!!
Je moet wel respect hebben voor LaRox: zoveel lullen per uur is ook een kunst!!