galileo2 schreef: ↑24 sep 2025 19:24
Dubbeldekker schreef: ↑24 sep 2025 18:36
raven14 schreef: ↑24 sep 2025 12:40
Hoge bomen vangen veel wind, en hij is gewoon een polariserende figuur.
Maar maak toch maar een onderscheid tussen 'akkefietjes' en onwenselijk gedrag. Die brake check is gevaarlijk, hoort bij de laatste categorie en had zwaarder bestraft moeten worden (zeg ik als fan van de coureur REV).
Remco polariseert toch niet?
Het zijn juist de fans en de anti-fans die de boel polariseren
De fans polariseren niet.
Je begrijpt mijn punt niet, misschien omdat het wat staccato geformuleerd was?
Wat ik bedoel is dat Remco wellicht wat expliciet is in zijn gedrag in het heetst van de strijd, wellicht gestuurd door adrenaline en hormonen (zijn eigen hé, niet doping) maar daarmee is hij niet bewust aan het polariseren.
Het zijn juist de verschillende meningen die er op volgen die polarisatie in de hand werken. Ook hier op het forum.
Hij doet gewoon zijn werk als getalenteerd profrenner. Dat nú juist dat polarisatie geeft is niet zijn wens! Het is hoe de publieke opinie daar op reageert.
Zijn enige doel is om wedstrijden te winnen en dat hij daarbij soms wat rafelrandjes toont is begrijpelijk en wellicht soms onderdeel van discussie.
Maar als die discussie ontaardt in polarisatie is puur en alleen te wijten aan de mensen die ongefundeerd hun mening op een forum of waar dan óók uitten.
Zij zijn degenen die polariseren niet hij.