Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij één atletiekvereniging hier in de buurt zijn de ouders zelfs te besodemieterd om 1x/jaar als vrijwilliger een groepje te begeleiden bij een toernooi-reeks. Blijkbaar de cultuur daar op de club. Worden gedropt en weer opgehaald. Ik moest zaterdag jury zijn bij een onderdeel, moet je de blije koppies zien als ze snel even naar papa/mama kunnen rennen als ze een PR hebben gesprongen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat kind is hartstikke leuk. Een omgeving die zowel negatief als positief aandacht aan een kind met overgewicht schenkt d.m.v. snoep en ijs, heb ik wel bedenkingen. Maak daarbovenop een hype van zijn laatste plaatsen en het wordt wel heel tenenkrommend.
Campagnolo Ultra Dork
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Jayden heeft zelfs al de NOS gehaald. Beetje bedenkelijk wel hoor…
Maar als hart onder de riem: in het verleden had je Wim Vansevenant, de recordhouder van de rode lantaarn. Er ligt dus nog wel een potentiële carrière in het verschiet.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wim_Vansevenant
Maar als hart onder de riem: in het verleden had je Wim Vansevenant, de recordhouder van de rode lantaarn. Er ligt dus nog wel een potentiële carrière in het verschiet.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wim_Vansevenant
Adversity is the Catalyst of Change
- borgmonster
- Forum-lid
Iedereen kent Eddy the Eagle.
Ik weet zelfs geen enkele andere skischansspringer te benoemen.
Ik weet zelfs geen enkele andere skischansspringer te benoemen.
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
Primoz Roglic

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Die heeft een stevige portie relativeringsvermogen. Iets waar veel volwassenen heel wat van kunnen leren.
Vader is ook een stevige man, dus wie weet ook wat aanleg.
Dan vind ik het knap dat hij zo vrolijk in die sport kan staan.
Dat kon ik zeker en vast niet en ik heb door die combinatie van geen talent en uitlachcultuur meerdere sporten (ploeg als individueel) halfweg het jaar gestopt met nog naar de training te gaan. Dikke zonde, want op mijn eigen bescheiden niveau had ik daar ook plezier aan. Alleen was er niemand die mij hielp de omgeving te relativeren.
Gelukkig sinds groeispurt en pubertijd ben ik wat meer richting gemiddeld geworden, maar ik heb er minstens 15jaar langer over gedaan om zijn vorm van positieve beleving te vinden.
Vader is ook een stevige man, dus wie weet ook wat aanleg.
Dan vind ik het knap dat hij zo vrolijk in die sport kan staan.
Dat kon ik zeker en vast niet en ik heb door die combinatie van geen talent en uitlachcultuur meerdere sporten (ploeg als individueel) halfweg het jaar gestopt met nog naar de training te gaan. Dikke zonde, want op mijn eigen bescheiden niveau had ik daar ook plezier aan. Alleen was er niemand die mij hielp de omgeving te relativeren.
Gelukkig sinds groeispurt en pubertijd ben ik wat meer richting gemiddeld geworden, maar ik heb er minstens 15jaar langer over gedaan om zijn vorm van positieve beleving te vinden.
- CampaYolo
- Forum-lid
Laat t ventje lekker fietsen. En leuk voor hem dat hij support krijgt.
Ik was dusdanig slecht in voetbal dat mijn vader niet meer de moeite nam om te komen kijken. Alle hoop in een sportieve zoon opgegeven.
Totdat ik tijdens een of andere atletiekdag tussen meerdere basisscholen de kilometer moest lopen.
Een jaartje later op vakantie in Frejus wezen mountainbiken, met mijn verjaardag in het najaar kreeg ik een keurig mtb'tje. Toen ik ging veldrijden was mijn vader helemaal niet meer te stoppen.
Ik was dusdanig slecht in voetbal dat mijn vader niet meer de moeite nam om te komen kijken. Alle hoop in een sportieve zoon opgegeven.
Totdat ik tijdens een of andere atletiekdag tussen meerdere basisscholen de kilometer moest lopen.
Een jaartje later op vakantie in Frejus wezen mountainbiken, met mijn verjaardag in het najaar kreeg ik een keurig mtb'tje. Toen ik ging veldrijden was mijn vader helemaal niet meer te stoppen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
haha, ja die team/balsporten zijn idd niet voor iedereen weggelegd (en zeker niet op iedere leeftijd). Maar dat zegt bijzonder weinig over je algemene sporttalent. 'Pietertje' kon ook niet voetballen zullen we maar zeggen (geen idee of die reclame een beetje op de werkelijkheid gebaseerd was).CampaYolo schreef: ↑16 sep 2025 15:26 Laat t ventje lekker fietsen. En leuk voor hem dat hij support krijgt.
Bij voetbal/hockey zijn het op jonge leeftijd toch vooral de 'domme renners' die heel goed lijken en alle aandacht opeisen. De meer bescheiden kinderen die wat meer nadenken voordat ze iets doen sneeuwen in die teams snel onder. Helaas haken er van die tweede groep best veel kinderen op jonge leeftijd alweer af, of belanden in kelderklasse teams en blijft hun mogelijke talent voor altijd onopgemerkt.
https://youtu.be/L0a-dGWqLGg?si=FmeMKBzDkg-rZQXr
Ik zag hem beetje laat, fietser kwam redelijk onbesuisd door de bocht gieren. En op die plek zie je nooit een fietser, rijden meer met het verkeer mee. Elkaar een beetje laat gezien, bij gelijkwaardige deelnemers schuld van de tegenpartij. Maar auto tegen fiets is altijd schuld van de auto. Gelukkig niks aan de hand
Ik zag hem beetje laat, fietser kwam redelijk onbesuisd door de bocht gieren. En op die plek zie je nooit een fietser, rijden meer met het verkeer mee. Elkaar een beetje laat gezien, bij gelijkwaardige deelnemers schuld van de tegenpartij. Maar auto tegen fiets is altijd schuld van de auto. Gelukkig niks aan de hand
Dogma F
Onzin. Als die fietser besluit zich op het laatste moment nog voor een auto te gooien is hij toch echt zelf schuldig. En dat komt vaker voor dan je denkt want "het is toch de schuld van die auto" zoals jij beweert.Ramon73 schreef: ↑22 sep 2025 19:50 https://youtu.be/L0a-dGWqLGg?si=FmeMKBzDkg-rZQXr
Ik zag hem beetje laat, fietser kwam redelijk onbesuisd door de bocht gieren. En op die plek zie je nooit een fietser, rijden meer met het verkeer mee. Elkaar een beetje laat gezien, bij gelijkwaardige deelnemers schuld van de tegenpartij. Maar auto tegen fiets is altijd schuld van de auto. Gelukkig niks aan de hand![]()