WK 2025
Wie zou niet jaloers zijn op een renner die inmiddels 7 gouden medailles heeft gewonnen (WK, EK, OS)
Nee niet grappig. Als gezegd: gemaakt, bedacht. Evenepoel mag het van mij laten, geldt ook voor Wiebes, Poel. Voordat mensen denken dat ik als Nederlander iets tegen Belgen heb.tommeke14 schreef: ↑22 sep 2025 14:15Van der Poel komt ook wel eens saluerend over de finish, of lopend met z’n fiets boven z’n hoofd. En wat te denken van Lorena Wiebes die elke keer weer wat anders uitbeeldt. Niks mis mee en juist wel grappig toch?rikkert schreef: ↑22 sep 2025 08:59Mee eens. Je kan ook gewoon juichen he. Deze valt wel mee, ze zijn er erger. Maar ik hou ook niet zo van sporters met "maniertjes". Wijsvinger voor de mond (sssst), even laten zien voor de hoeveelste keer je wint. Neuh, dat is niet echt nodig. We kunnen tellen hoor, Remco. Het doet niks af aan de prestatie hoor, maar ik ben niet zo van. Gewoon juichen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Hij leek gisteren alweer een stuk gespierder en geblokter dan in de TdF.
Ik denk dat hij het moeilijk heeft om de juiste balans te vinden tussen lichtheid, endurance en explosiviteit om competitief te zijn met de Grote 2 in een grote ronde. En dat zal zeker versterkt geweest zijn door de gebrekkige voorbereiding dit jaar.
Laatst gewijzigd door raven14 op 22 sep 2025 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Als je AI vraagt wie er wint... omdat je er zelf geen verstand van hebt
Ik ken de achtergronden best goed, maar die hebben niets met sport te maken. Dus als een sportwedstrijd georganiseerd is en zonder incidenten kan plaatsvinden, dan vind ik dat een goede zaak. De rest, daar kan je het op een ander forum over hebben, zoals hier al meermaals gezegd is door de moderatie.
Ik heb geen figuren uit Game of Thrones gezienDubbeldekker schreef: ↑21 sep 2025 22:56Heb jij in het publiek, behoudens wat vettige witte eenlingen met Belgische vlag, ook maar iemand gezien die geïnteresseerd was in de koers? Die wisten welke kant ze op moesten kijken?
Ik niet!
Ik vond het een dode en sfeerloze bedoeling.
Poppetjes en Lego gebouwen om de goede sier te maken. Totaal sfeerloos en tenenkrommend.
Maar verder, wat een negatieve framing. Ik heb veel volk gezien langs het parcours, zowel bij de vrouwen -als mannenwedstrijd. Volk dat zich uitstekend vermaakte, vrolijk was en er een leuke dag van maakte.
Rwanda is na Eritrea het land waar wielrennen behoorlijk populair is (naar Afrikaanse normen). Zeker in de Oostelijke provincies is wielrennen populair.
fatmodul schreef: ↑22 sep 2025 09:31De probleemloze editie van het WK tijdrijden was gewoon een positieve noot na de vele ellende die we de voorbije weken ongewild door onze strot geramd kregen. Dat een Afrikaans land, met een (naar Afrikaanse normen) wielercultuur, een wielerevenement kan organiseren, beter dan sommige Europese landen, verdient een pluim. Dat jij dat treurig vindt is determinerend voor jou, niet voor mij noch voor de succesvolle organisatie.
Of de 'sniper' beweging van VanAert. (heeft ie ook niet te dikwijls meer herhaald, en dat was nochtans in een periode dat hij nog regelmatig won.....)daniel1975 schreef: ↑22 sep 2025 10:40 De pijl en boog van Usain, ook zo'n lekker overdreven iets. Vieren prima, leuk! Maar die signatuurdingetjes hoeven voor mij niet.
Dat is een kwestie van appreciatie. Voor mij hoeft het ook niet, het boeit me ook niet. Maar als de renner het leuk vindt.... wie ben ik dan om te vinden dat hij dat niet mag doen... na zulke prestaties (en wat die renners daar dan al het hele jaar voor gedaan hebben)
Ook mooi om te zien hoe onwennig VanWilder reageert op het resultaat van zijn topprestatie.