WK 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
UCI, FIA, FIFA: allemaal door en door verrotte corrupte bolwerken die voor ter meerdere glorie van zichzelf bezig zijn en niet voor de sport.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
daniel1975 schreef: ↑21 sep 2025 00:26 UCI, FIA, FIFA: allemaal door en door verrotte corrupte bolwerken die voor ter meerdere glorie van zichzelf bezig zijn en niet voor de sport.
Analyse's over het tijdritparcours.....predictie's over wie hier het meeste kans
maakt.....zal ik me nooit aan bezondigen, en hoop enkel op een nagelbijtende
ontknoping van deze WK-tijdrit.
En je frustratie's over die verrotte corrupte bolwerken uiten? Daar bestaat wellicht
een specifiek forum voor......ik ga vooral genieten van het wielrennen op dit WK,
want daar draait het tenslotte om.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sorry, zo naief en simpel sta ik niet in het leven….
Ik kan genieten van een WK, ongeacht waar het gereden wordt, maar kan dat niet doen zonder ook het leed en de sportwashing te zien. En ook jij weet dat de keuze voor Kigali NIETS met sport te maken heeft.
Ik kan genieten van een WK, ongeacht waar het gereden wordt, maar kan dat niet doen zonder ook het leed en de sportwashing te zien. En ook jij weet dat de keuze voor Kigali NIETS met sport te maken heeft.
Laten we het over het sportieve hebben nu? Los van wat daar fout is in Rwanda en de keuze er voor. Voor de die-hards is er nog hoop, misschien staan die vendelzwaaiende progressieve idiote rustverstoorders de boel daar te saboteren? Of schrikt het regime er hen af?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

De vuelta lijkt mij niet de ideale voorbereiding voor een tijdrit, is het nooit geweest. Voor de wegrit is het wel ideaal als je je niet leeg moeten rijden hebt.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Reusser gelukkig nu wel WK na haar mentale uitdagingen vorig jaar.
Knap van VDB.
Benieuwd of Vollering het volgende week waar kan maken.
Knap van VDB.
Benieuwd of Vollering het volgende week waar kan maken.
Na wat ik al gezien heb van het parcours van deze tijdrit is mijn conclusie ...zwaar, zwaar, zwaar. Remco zal top moeten zijn om Pogi achter zich te houden. Spijtig dat ik de vrouwen gemist heb.

-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Had er nog iemand twijfels aan Evenepoel?! 
Adversity is the Catalyst of Change
Weinig. Maar hij is wel erg goed bezig.
Niet zijken maar reiden !