La Vuelta 2025
En dat doen ze dan ook niet slecht. Je kunt moeilijk zeggen dat de Vuelta niet geslaagd is als Almeida tweede wordt en net zo min dat het seizoen mislukt is als ze Giro en Vuelta verkloten voor het eindklassement.
Campagnolo Ultra Dork
Je kan toch ook moeilijk verwachten dat Almeida even Vingegaard gaat kloppen in een grote ronde? Hem dat toewensen of een halve kans toedichten wel, maar ik vind ze nu niet bepaald elkaars evenknie.
Vandaag denk ik Philipsen, zeker als het een wandeletappe wordt.
Vandaag denk ik Philipsen, zeker als het een wandeletappe wordt.
fatmodul schreef: ↑11 sep 2025 19:30
Haha, Roger en jij dan.
Ik spreek blijkbaar andere Belgen dan jij.
Sans rancune, Merckx was geweldig, maar wel uit het tijdperk waarin de Gazzeta dello Sport nog op roze kleitabletten gekapt werd.
Laten we de Merck vs Pogacar discussie elders doen en zaterdag genieten van Ricitello en Pellizari, wat een namen!
Haha, zoals ik eerder zei, neem er de bronnen bij.
En blijkbaar spreek je inderdaad andere Belgen dan ik, ik zou zeggen, stap eens een wielercafe binnen in Vlaanderen (ik kan je wel een paar adresjes geven) en poneer je stelling.
En hoe ironisch, het was niet ik die stelde dat Merckx de grootste aller tijden is, het was jij die dit van Pogi beweerde en nu ga je de relativiteit van de tijden pleiten, hoe inconsistent kan je opinie ventilleren?
Van mij mag je een discussie sluiten, maar dat doe je niet door eerst nog vlug je visie als eindconclusie te stellen.
Of er zaterdag iets te genieten zal zijn dat valt nog af te wachten, laat ons hopen dat er gewoon een aankomst zal zijn, in de Vuelta in deze tijd is dat al een overwinning op zich.
Je hoeft dat niet te verwachten en je hoeft daarvoor ook niet de echte evenknie te zijn, ze zitten duidelijk in een andere fase van hun seizoen. Zo'n verschil kan het spannend maken.
De Vuelta winnen is ook niet alles, rijden met panache daarentegen.....
Als hij bijna gratis bijna de helft van wat hij gister verloor weer terug kan pakken, waarom laten liggen?
Campagnolo Ultra Dork