La Vuelta 2025
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ik denk de telkens dat Kruiswijk op kop rijdt voor Visma. Maar het is Ben Tulett die vrijwel dezelfde bouw heeft als Kruiswijk
Adversity is the Catalyst of Change
-
Thierry le Brun
- Forum-lid
Ik heb hier nog eens goed om mee heen gekeken maar de dichtsbijzijnde berg van 1500m hoog is toch een aardig eindje uit de buurt (Grand Ballon oid?) Vergeleken met de 100m die we hier 20km verderop aantikken vind ik het hoogbartdr schreef: ↑05 sep 2025 13:55Zo hoog toch ook weer niet? Angliru is "maar" 1500m.Thierry le Brun schreef: ↑05 sep 2025 12:48 In principe zullen ze vandaag allemaal hoog eindigen (flauw, ik weet het )maar voorlopig zit ie niet in wat de vlucht van dag lijkt te worden. En ook Poels mis ik een beetje
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Anti climax zeg... Geen aanval, geen eindsprint..
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hoezo saai?! die enorme drive van Almeida was prachtig in beeld. En zijn sloopwerk heeft Vingegaard precies genoeg vermoeid om voor etappewinst te gaan.
bovendien ligt hiermee de eindzege ook weer open; Vingegaard en vooral de ploeg om hem heen zijn niet echt de sterksten in deze Vuelta..
Dat gezegd hebbende: er komt nog heel veel klimwerk aan.
bovendien ligt hiermee de eindzege ook weer open; Vingegaard en vooral de ploeg om hem heen zijn niet echt de sterksten in deze Vuelta..
Dat gezegd hebbende: er komt nog heel veel klimwerk aan.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ja vreemd genoeg zijn dit soort beklimmingen altijd goed voor een anticlimax.
Eigenlijk gewoon veel te steil (jippie! Eindelijk juist gespeld
Misschien als je zo’n klim in de laatste week legt, voorlaatste etappe of zoiets, dan zou het wellicht spannend kunnen worden. Deze editie doet geen recht aan het beest van Asturias nee!
-
redbulleke
- Forum-lid
Heb hem 3 jaar geleden gedaan, een van de lastigste, misschien wel de lastigste die ik ooit opgefietst heb, vond hem moeilijker dan de Zoncolan (ook een zware dobber).