Wielerseizoen 2025
Voor een discussie zal toch eerst een opzetje gegeven moeten worden. Was er een stelling of mening aan gekoppeld, dan was het wellicht wat meer geworden, maar gelukkig hebben we nu toch iemand die reageert
.
(Of het komt omdat in het damestopic al dezelfde discussie wordt gevoerd, alleen dan wat algemener).
(Of het komt omdat in het damestopic al dezelfde discussie wordt gevoerd, alleen dan wat algemener).
Campagnolo Ultra Dork
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Gisteren zag ik een majestueuze sprint van Olav Kooij, zo mooi. Ik ben geen liefhebber van massa-sprints, met geduw, getrek, ellebogenwerk, kopstoten, schouderduwen, afsnijden. Men heeft het weleens over "de wasmachine." Nooit ben ik voor zo'n apparaat gaan zitten met het idee "Goh, wat leuk." In het geval Kooij zie ik de schoonheid van het bewegen; souplesse gekoppeld aan kracht uitmondend in pure snelheid.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En vandaag wint van der Poel op de Vesten van De Lie de derde rit in de Renewi Tour in een spurt met twee, Tim Wellens had juist gelost uit het kopgroepje van drie.
Nog twee ritten te gaan en Tim Wellens staat 3e op 21 seconden van De Lie en 20 seconden van van der Poel in het algemene klassement.
Wellens heeft de Renewi tour al 4 keer gewonnen en kan dus nog steeds voor zijn 5e gaan.
Nog twee ritten te gaan en Tim Wellens staat 3e op 21 seconden van De Lie en 20 seconden van van der Poel in het algemene klassement.
Wellens heeft de Renewi tour al 4 keer gewonnen en kan dus nog steeds voor zijn 5e gaan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik lees dat bij het rugby sensoren in de bits worden ingebouwd die schokken kunnen registreren en deze draadloos naar een arts kunnen communiceren of een ledje kunnen activeren. Zou iets dergelijks bij het wielrennen een optie kunnen zijn?
Niet zijken maar reiden !
Wat bedoel je met 'sensoren in the bits' en waar zou je deze dan bij het wielrennen willen plaatsen.?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ik dacht precies hetzelfde. Je kunt natuurlijk nooit iemand beoordelen op basis van zijn ‘media optredens’.
Maar ik heb hem nooit echt serieus genomen in interviews of andere media momenten.
In elk geval niet als ‘people manager’ of iemand die een strategie over kan brengen.
Maar hopelijk heb ik het helemaal mis!!
Adversity is the Catalyst of Change