op zich best leuke fiets. Losse kettingbladen zal je w. s. niet vinden, vaak is dat bij deze groepen allemaal aan elkaar geklonken.
claris is echt instapniveau. Als je begint met rondjes recreatieve rondjes in de polder prima.
Maar idd, je remmen moeten goed zijn, en beperk je zoals geadviseerd ff tot de blokjes. lekker fietsen en als je er lol in hebt de fiets technisch tiltop te maken gewoon doen. is ook leerzaam en als vervolgens eens een stappie hoger gaat.. dan weet je tenminste dat je deel vh onderhoud ook zelf kan.
veel plezier met je fiets!
2e hands 1e racefiets: deze Giant Defy?
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
Tussendoor
- Forum-lid
Aan elkaar geklonken? Als je op de foto's kijkt waarnaar gelinkt wordt, dan zie je de boutjes toch gewoon zitten?depoldertoerist schreef: ↑12 aug 2025 22:45 Losse kettingbladen zal je w. s. niet vinden, vaak is dat bij deze groepen allemaal aan elkaar geklonken.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
oh ja, je hebt gelijk. zo goed had aik dan weer niet gekeken. en ging uit van mijn eigen ervaring met die goedkope groepen. Dat is wat dat betreft een hele vooruitgang dan. Het was wel heel erg weggooi spul vond ik altijd.
ff snel wat gekeken en ik zie bladen vanaf 5.95 (excl. verzendkosten) maar dan heb ik niet gekeken naar het aantal tandjes e. d.
maar zoals gezegd. eerst gewoon eens gaan fietsen. het is er weer voor
ff snel wat gekeken en ik zie bladen vanaf 5.95 (excl. verzendkosten) maar dan heb ik niet gekeken naar het aantal tandjes e. d.
maar zoals gezegd. eerst gewoon eens gaan fietsen. het is er weer voor
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE