Ik had vandaag een rollentraining gedaan en omdat het updaten maar niet wou lukken heb ik mij Garmin edge 830 eens verwijderd van mijn account en IPhone, en toen dat niet hielp heb ik mijn account afgemeld.
Na het opnieuw aanmelden van mij Garmin en account ben ik plots al mijn gegevens kwijt??
Iemand die dit ook al heeft voorgehad of hier meer van weet?
Garmin Connect gegevens
-
scottwilko
- Forum-lid HC
En bij connect online? Staan de gegevens daar nog wel?
Kan natuurlijk dat de achterwaartse synchronisatie uit staat. Dan komt alleen de nieuwe info zichtbaar op de telefoon.
Kan natuurlijk dat de achterwaartse synchronisatie uit staat. Dan komt alleen de nieuwe info zichtbaar op de telefoon.
Aannemende dat je met gegevens de activiteiten bedoeld?
Sluit je 830 met een kabel aan een laptop of computer ga naar deze pc-garmin-activities daar staan je fit bestanden (omgezet gpx bestand)
Sluit je 830 met een kabel aan een laptop of computer ga naar deze pc-garmin-activities daar staan je fit bestanden (omgezet gpx bestand)
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik zou een support ticket aanmaken bij Garmin.
Als je je account bij Garmin afgemeld hebt, wat doen ze dan met je hele geschiedenis? Geen idee.
Maar allicht gooien ze dat niet direct weg uit hun databases, maar pas na 30 dagen oid. Dan kunnen ze misschien nog wat terugzetten.
Je activiteiten weer uit je Garmin halen lukt alleen voor de activiteiten die daar nog in het geheugen staan. Dus dat is beperkt tot de recente geschiedenis (afhankelijk van storage en wat je nog meer aan Garmin laat weten en of je bijvoorbeeld nog eerdere apparaten hebt gehad)
Als je je account bij Garmin afgemeld hebt, wat doen ze dan met je hele geschiedenis? Geen idee.
Maar allicht gooien ze dat niet direct weg uit hun databases, maar pas na 30 dagen oid. Dan kunnen ze misschien nog wat terugzetten.
Je activiteiten weer uit je Garmin halen lukt alleen voor de activiteiten die daar nog in het geheugen staan. Dus dat is beperkt tot de recente geschiedenis (afhankelijk van storage en wat je nog meer aan Garmin laat weten en of je bijvoorbeeld nog eerdere apparaten hebt gehad)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Wat staat er in de map activiteiten van de Garmin als je hem aan de computer hangt?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.