Mijn niveau is nooit echt hoog geweest hoor, maar wat het nu is is nog net niet om te huilen en dan hoeft het echt niet meer.
De doorslag was, tijdens een stuk vals plat, ik word ingehaald door iemand op een e-bike.
Licht op rood en ik kom naast de e,-biker staan en die zegt " niet gemakkelijk he".
Dat was de druppel en daar gaat geen enkele psycholoog iets aan veranderen.
Fietsen na hartinfarct
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het zal een combinatie van van alles zijn, maar de medicatie maakt dat mijn hartslag niet meer omhoog kan/gaat.
Waar ik vroeger bijna uitsluitend "sportief" fietste gebruik ik de fiets nu ook voor de gewone dagelijkse dingen, naar de bakker, de slager enzovoort.
Ik fiets nu veel meer samen met mijn vrouw op de e-bike en dat is ook wel leuk.
Ach, ik heb er mij bij neergelegd hoor het is niet anders.
Waar ik vroeger bijna uitsluitend "sportief" fietste gebruik ik de fiets nu ook voor de gewone dagelijkse dingen, naar de bakker, de slager enzovoort.
Ik fiets nu veel meer samen met mijn vrouw op de e-bike en dat is ook wel leuk.
Ach, ik heb er mij bij neergelegd hoor het is niet anders.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hi y'all
als eerst dank voor jullie reacties !!!
Het gaat goed met me, ondanks 10 pillen per dag sport ik nu 4 keer per week en ik heb afgelopen weekend 80 km in de Voerstreek gefietst. Gaat niet heel snel, maar 2 maanden na het infarct ben ik niet ontevreden, was heerlijk om weer een keer heuvelop te gaan. Hartslag mag van de revalidatie niet boven de 130 en dat is echt een uitdaging. Ik zie de cardioloog over een maand en hoop dat ik dan wat minder beta blokkers mag en wat dieper mag gaan.
so far, so good....
als eerst dank voor jullie reacties !!!
Het gaat goed met me, ondanks 10 pillen per dag sport ik nu 4 keer per week en ik heb afgelopen weekend 80 km in de Voerstreek gefietst. Gaat niet heel snel, maar 2 maanden na het infarct ben ik niet ontevreden, was heerlijk om weer een keer heuvelop te gaan. Hartslag mag van de revalidatie niet boven de 130 en dat is echt een uitdaging. Ik zie de cardioloog over een maand en hoop dat ik dan wat minder beta blokkers mag en wat dieper mag gaan.
so far, so good....
-
Patrick VB
- Forum-lid
Goed dit te lezen. Hopelijk brengt de cardioloog goed nieuws voor jou.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Nou dat is iig een mooie stap.
Als het goed gaat en de onderzoeken gaan goed zullen ze de beta blokkers best wel gaan afbouwen en de rest ook wellicht.
Duurt misschien wel wat lange 1 a 2 jaar, maar blijf dat zelf ook met de arts bespreken, als je niks zegt slik je het vaak je hele leven.
Cholesterol verlagers gaan vaak best wel als dat het enige is en die zal je wel moeten blijven nemen
Als het goed gaat en de onderzoeken gaan goed zullen ze de beta blokkers best wel gaan afbouwen en de rest ook wellicht.
Duurt misschien wel wat lange 1 a 2 jaar, maar blijf dat zelf ook met de arts bespreken, als je niks zegt slik je het vaak je hele leven.
Cholesterol verlagers gaan vaak best wel als dat het enige is en die zal je wel moeten blijven nemen
-
ottorongo2
- Forum-lid
Mijn verhaal over stents en overbruggingen is te complex om hier op een halve bladzijde uit de doeken te doen. Maar iets anecdotisch wil ik wel even vertellen; Het was toevallig toen de tour hier passeerde dat ik mijn beste rit, na mijn eerste hartaanval,reed was 120km aan mijn beste gemiddelde ooit na mijn operatie en ik was nog niet moe.Ik begreep er niks van tot ik thuis kwam en op tafel mijn medicijnen zag liggen. Vanaf dan droomde ik ervan om eens 1 maand geen medicijn en meer te moeten nemen om dan te zien tot wat ik nog in staat zou zij op de fiets,maar dat is onrealistisch natuurlijk.Uiteindelijk weinig verschil vastgesteld met presteren na de operatie t.o.voor de operatie.