Tour de France 2025 - Dameseditie
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vd Breggen deed wel serieus haar best om Wiebes voorin te houden.
Vollering schijnt er beter doorheen te komen dan ze gister dacht. Ik ben heel benieuwd of PFP er morgen een klap op gaat geven, parcours zou haar moeten passen.
Vollering schijnt er beter doorheen te komen dan ze gister dacht. Ik ben heel benieuwd of PFP er morgen een klap op gaat geven, parcours zou haar moeten passen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
ottorongo2
- Forum-lid
Ik verwacht toch ook iets van Puck. Want ik word ongeduldig.
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Het vervelende spelletje van Visma tijdens de Tour wordt door Van Emden in deze Vrouwen-editie voortgezet: buiten de koers de boel proberen te ontregelen op het mentale vlak.
-
scottpch64
- Forum-lid
v Emden neemt geen blad voor de mond, maakt het niet mooier als het is en is wars van spelletjes spelen...
Hij zegt wat meerdere ploegleiders/mensen denken maar niet hardop uit durven spreken.
Hij zegt wat meerdere ploegleiders/mensen denken maar niet hardop uit durven spreken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat heeft ie gezegd dan?
Ik zag overigens iets groens op de grond liggen daarnet.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het ging over het commentaar van de ploegleider van Vollering na de valpartij op het einde van de derde rit.daniel1975 schreef: ↑30 jul 2025 15:16 Wat heeft ie gezegd dan?
Van Emden:
Nog 129 km:“Laat ik even heel stellig zijn: het is echt belachelijk wat hij allemaal zegt”, neemt de meervoudig Nederlands kampioen tijdrijden geen blad voor de mond bij De Telegraaf. “Voor die commentaren heb ik geen enkel respect. Hij wil blijkbaar een pelotonnetje van acht rensters, met Demi erin, om in een gouden kooi verder te rijden. Ja hallo, dit is de sport hé? Er gebeurt niets wat niet kan. Hij is gewoon beïnvloed door Demi. Door het aanstelgedrag van Demi.”
Groene trui Lorena Wiebes gaat met nog een aantal andere dames tegen de grond. Op het eerste zicht zonder veel erg - ze stapt meteen weer op de fiets.
Nog 115 km:
Wiebes is terug
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Van Emden heeft 100% gelijk. Die ploegleider van FDJ kraamde een hoop onzin uit. Ik heb Vollering er zelf niet over gehoord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Koploopster slecht positioneren: Vollering.
Als die gewoon een goede positie had gehad in de laatste km won ze de etappe.
Als die gewoon een goede positie had gehad in de laatste km won ze de etappe.