Tour de France 2025
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Over het ‘ Defilé’ vandaag, de meeste mensen hier vinden het niets. Ik kan het wel waarderen eigenlijk. Die mannen eens geheel ontspannen zien grappen maken.
De kilometers daarna is het natuurlijk een gezapige toestand tot ze dan eindelijk Parijs binnendraaien en het echt kan beginnen.
De kilometers daarna is het natuurlijk een gezapige toestand tot ze dan eindelijk Parijs binnendraaien en het echt kan beginnen.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar maak dat Defile dan gewoon af en ga niet eerst (onnodig) spektakel toevoegen om vervolgens weer de boel af te zwakken.
Slecht leiderschap.
Slecht leiderschap.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ik vond het idee van drie keer mont martre op zichzelf wel interessant. Tuurlijk na drie heel erg vermoeiende weken koers is het niet geheel ongevaarlijk maar voor een aantal renners erg interessant.daniel1975 schreef: ↑27 jul 2025 18:03 Maar maak dat Defile dan gewoon af en ga niet eerst (onnodig) spektakel toevoegen om vervolgens weer de boel af te zwakken.
Slecht leiderschap.
Maar zoals ze (ASO) het nu afdoen is echt lachwekkend
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Zou het dan toch… kom op Wout!!!
De energie die van Aert over had, had hij in het duwen van Vingegard moeten stoppen.
(Prachtige overwinning van van Aert!)
Laatst gewijzigd door pino op 27 jul 2025 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet zijken maar reiden !
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Geweldig!! Een deze Tour toch wat kleurloze Wout van Aert redt weer eens de meubelen voor Visma.
Wat een kanjer is dat toch.
-
Thierry le Brun
- Forum-lid
Samen met Yates dan toch.Dubbeldekker schreef: ↑27 jul 2025 19:41 Geweldig!! Een deze Tour toch wat kleurloze Wout van Aert redt weer eens de meubelen voor Visma.
Gedeelde meubelen zijn halve meubelen??