Tour de France 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Plan of geen plan: Pogi is te goed. Kun je kort of lang over lullen, maar dat gaat de situatie niet veranderen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hij is inderdaad superman tot nu toe. Maar het cliché luidt dat er nog veel kan gebeuren hè.daniel1975 schreef: ↑21 jul 2025 18:16 Plan of geen plan: Pogi is te goed. Kun je kort of lang over lullen, maar dat gaat de situatie niet veranderen.
Ik zie Pogačar de Tour winnen zonder valpartij of andere ellende.
Ik zie dat overigens ook liever dan een late overwinning van Vingegaard.
Pogačar heeft deze tour al zoveel respect en sympathie gewonnen dat het hem gewoon gegund is.
Maar dat Vingegaard de strijd nog wil aangaan vind ik dan wel weer mooi. Ik hoop dat hij zijn woord houdt!
Adversity is the Catalyst of Change
abdr schreef: ↑21 jul 2025 15:07 Volgens Sporza heeft Grischa Nierman beslist om Campenaerts en Van Aert te laten aanvallen: “Het was mijn beslissing om Wout en Victor in de aanval te laten gaan en niet iedereen terug te halen voor Jonas. Ik had het gevoel dat de situatie met Jonas zichzelf wel zou oplossen.“
Duidelijke damage control van Niermann omdat Van Aert, Campenaerts alsook
Jorgenson, Visma in opspraak brachten door tegen Vingegaard te zeggen: " Doei...
mij niet bellen hoor....trek je plan maar, wij rijden vooral voor eigen succes "
Ik geloof ook niet dat een plan het verschil gaat maken. Maar er is nog wel wat te doen deze week en bij een inzinking van Pogi is vier minuten zo voorbij. Ik geloof niet dat Visma dat kan forceren, maar een renner kan altijd een slechte dag hebben.daniel1975 schreef: ↑21 jul 2025 18:16 Plan of geen plan: Pogi is te goed. Kun je kort of lang over lullen, maar dat gaat de situatie niet veranderen.
Ik vrees dat je gelijk hebt. De personferentie van VanAert voegde daar een vreemde visie aan toe. Nadat Pogi verklaarde dat hij niet begreep waarom de Visma's aanvielen terwijl Vinge achterop was, repliceerde VanAert daarop dat Pogi dan maar zelf moest wachten op Vinge en dat hij Jorgensen, Campenaerts en hemzelf maar had moeten laten vertrekke in de vlucht. Vreemde visie.CALPE schreef: ↑21 jul 2025 18:57abdr schreef: ↑21 jul 2025 15:07 Volgens Sporza heeft Grischa Nierman beslist om Campenaerts en Van Aert te laten aanvallen: “Het was mijn beslissing om Wout en Victor in de aanval te laten gaan en niet iedereen terug te halen voor Jonas. Ik had het gevoel dat de situatie met Jonas zichzelf wel zou oplossen.“
Duidelijke damage control van Niermann omdat Van Aert, Campenaerts alsook
Jorgenson, Visma in opspraak brachten door tegen Vingegaard te zeggen: " Doei...
mij niet bellen hoor....trek je plan maar, wij rijden vooral voor eigen succes "
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bedorven kip was dat toch…..
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!