Tour de France 2025
Die Wout is bij Remco van vorig jaar op de koffie.fiedoo schreef: ↑20 jul 2025 18:04 De enige terechte winnaar zou Campenaerts geweest zijn. Ik hou niet van dat linkeballen zoals Wellens deed.
Trouwens wie trok er hier de selectie van Campenaerts voor de tour in twijfel? Die rijdt een beretour!
En waar blijft de Wout van een paar jaar terug? Kan die al geen klimmetje van een paar kms meer verteren?
Campagnolo Ultra Dork
Ik moet eerlijk toegeven dat het niveau wat Campenaerts mij verbaasd.Dubbeldekker schreef: ↑20 jul 2025 22:25Ik ga er van uit dat hij in dienst van het team rijdt. Voorlopig zie ik hem alleen maar energie verspillen zonder een duidelijke tactiek.ottorongo2 schreef: ↑20 jul 2025 21:59Zijn strategie?Dubbeldekker schreef: ↑20 jul 2025 19:52 ......
Voksnor rijdt een geweldige tour tot nu toe, complimenten hoor! Maar ik zie nog niet een duidelijke strategie in zijn tactiek.
Ik begrijp gewoon niet wat hij aan het doen is.
Nooit gedacht dat hij zo goed omhoog ging rijden.
Maar ik heb hetzelfde idee wat Dubbeldekker heeft.
Sterker nog, als hij zo goed is had hij dan niet in deze etappe bij zijn kopman moeten blijven nu de rest er een beetje doorheen zakt?
Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/pogac ... el-zitten/
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
De berichtgeving is wel om de dag dat Pogi kritisch is op Visma.
Is het niet vanwege om en om aanvallen wat irritant is, dan is het een bidon aanpakken in de bevoorrading (waar UAE soortgelijk handelde in een etappe eerder), is het wel over de tactiek.
Kijk, ze hebben gewoon een hekel aan de gele rakkers dus moet er met grote regelmaat even wat over gezegd worden. En dat wordt groot uitgemeten door de Wielerflitsen van deze wereld
.
Is het niet vanwege om en om aanvallen wat irritant is, dan is het een bidon aanpakken in de bevoorrading (waar UAE soortgelijk handelde in een etappe eerder), is het wel over de tactiek.
Kijk, ze hebben gewoon een hekel aan de gele rakkers dus moet er met grote regelmaat even wat over gezegd worden. En dat wordt groot uitgemeten door de Wielerflitsen van deze wereld
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind zowel de obsessie van UAE voor Visma als het opkloppen daarvan in de pers echt triest. Als de helft maar waar is van die obsessie, dan zijn het bij UAE een stel kleine kinderen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik vind het juist wel weer leuk dat renners zich uitspreken over irritaties enz. Pogacar maar oa ook Van Der Poel, Healy, Thomas, Van Aert beantwoorden vragen in plaats van ontwijken. Wielrennen is een toegankelijke sport, deze sterren worden direct na hun prestaties gevraagd over van alles en nog wat. In tegenstelling tot voetbal, formule 1, ufc zijn het nog geen 'opdreunpraatjes' welke vooraf zijn ingeprent door hun persvoorlichters.
Bij Visma is meer aan de hand dan men doet voorkomen. Van Aert, Campenaerts en Jorgensen gaan ervandoor terwijl Vingegard op achterstand reed. Dat is vreemd, de uitspraken van de vrouw van Vingegard zijn bijzonder. Leuk om te volgen... wielrennen/koers is meer dan alleen hard fietsen.
Bij Visma is meer aan de hand dan men doet voorkomen. Van Aert, Campenaerts en Jorgensen gaan ervandoor terwijl Vingegard op achterstand reed. Dat is vreemd, de uitspraken van de vrouw van Vingegard zijn bijzonder. Leuk om te volgen... wielrennen/koers is meer dan alleen hard fietsen.
Vingegaard rijdt in zijn eentje ook wel voor plek 2. Groot gelijk dat ze de ploeg de vrijheid geven om zelf iets te winnen.
Bij UAE klagen ze vooral omdat het dan net lijkt of het een heroïsche strijdt is tegen "dat nare Visma".
Bij UAE klagen ze vooral omdat het dan net lijkt of het een heroïsche strijdt is tegen "dat nare Visma".
Campagnolo Ultra Dork
hopjes schreef: ↑21 jul 2025 10:00 Ik vind het juist wel weer leuk dat renners zich uitspreken over irritaties enz. Pogacar maar oa ook Van Der Poel, Healy, Thomas, Van Aert beantwoorden vragen in plaats van ontwijken. Wielrennen is een toegankelijke sport, deze sterren worden direct na hun prestaties gevraagd over van alles en nog wat. In tegenstelling tot voetbal, formule 1, ufc zijn het nog geen 'opdreunpraatjes' welke vooraf zijn ingeprent door hun persvoorlichters.
Geweldig hoe vele Visma-addicts deze uitspraak van Pogacar hekelen en liever de
de doofpot in zien verdwijnen.....maar vooral dat hij gewoon de waarheid vertelt en
tevens bloot legde dat hijzelf met fairplay het boeltje probeerde lam te leggen voor
zijn aartsrivaal, die op zijn beurt moest toekijken hoe zijn 3 belangrijke pionnen zeiden: " Doei.....mij niet bellen. "
Maar vooral dat Van Aert, Campenaerts alsook iets minder Jorgenson, gewoon energie
verspild hebben, met op de koop toe geen ritzege, dewelke Vingegaard zuur zou kunnen
opbreken indien hij écht hulp nodig zal hebben en deze 3 musketiers door het ijs zouden zakken.