Tour de France 2025
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Die zag ik ook ja. Zag er afschuwelijk uit. Daar had misschien ook wel een seingever mogen staan, of op z’n minst toch zo’n digitaal bord met pijlen.
Adversity is the Catalyst of Change
https://youtube.com/shorts/6cTRiWFTluo? ... SxPCwqBUSA
Deze lijkt toch ook wel n beetje door onoplettendheid.
Deze lijkt toch ook wel n beetje door onoplettendheid.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Quin Simons heeft zijn haar in een knot dus dat betekent dat hij voor etappewinst gaat.
- CampaYolo
- Forum-lid
Als de tour ooit eens langs Parc Asterix gaat hoop ik dat hij 2 vlechten draagt.Dubbeldekker schreef: ↑20 jul 2025 15:46 Quin Simons heeft zijn haar in een knot dus dat betekent dat hij voor etappewinst gaat.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
En daar ook blijft 
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Geweldige etappe weer trouwens
Wellens op zijn best en een hoop volk in de counter attaque
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
En waar zijn de Fransen? Of De Spanjaarden, en de italianen in deze bergetappes?
Het zijn vooralsnog de lagelanders die de prijzen wegkappen in het hoog- en middelgebergte.
En dat ook nog eens, vandaag nochtans, in de drukkende warmte van de Franse bakoven.
Met misschien wat onweer en “rafales” richting finish?
Het zijn vooralsnog de lagelanders die de prijzen wegkappen in het hoog- en middelgebergte.
En dat ook nog eens, vandaag nochtans, in de drukkende warmte van de Franse bakoven.
Met misschien wat onweer en “rafales” richting finish?
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Bij mij ook! Hij heeft vanaf de start van de tour al keihard gewerkt voor het team en mag nu zijn eigen kans gaan en doet dat echt geweldig.
Sowieso voor hem een prachtige tour met wat bergtruitjes en nu een etappe winst in zijn nationale trui.
Echt heel mooi.
Sowieso voor hem een prachtige tour met wat bergtruitjes en nu een etappe winst in zijn nationale trui.
Echt heel mooi.
Yep. Herkenbaar. Ik ben sowieso niet zo van landen of teams.
Ik ben vooral van mooie prestaties en als het dan nog Types zijn die mij aanspreken is het extra genieten.
Ik ben vooral van mooie prestaties en als het dan nog Types zijn die mij aanspreken is het extra genieten.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ja mooi hè! En hij nam zijn tijd om even het publiek te groeten en dan ook nog nr. 2 en misschien nr. 3 met wout of was het Alaphilippe?