Muziek - Een streling voor het oor ...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteravond en vanmorgen op Spotify door een aardig deel van de “Lost Albums” van Springsteen heen geworsteld
Het enige wat mij beklijft is de vraag waar die briljante singer-songwriter-rocker gebleven uit de pak’m beet eerste 25 jaar van zijn commerciele carriere?
In een breder perspectief zijn er wel meer artiesten die na een waanzinnig succesvolle carriere qua muziek het pad wel een beetje kwijt raken. Om de allergrootste /bekendsten maar te noemen: U2, MJ, Coldplay. Nooit meer de goede muziek gemaakt die hun in de beginjaren zo groot heeft gemaakt.
Het enige wat mij beklijft is de vraag waar die briljante singer-songwriter-rocker gebleven uit de pak’m beet eerste 25 jaar van zijn commerciele carriere?
In een breder perspectief zijn er wel meer artiesten die na een waanzinnig succesvolle carriere qua muziek het pad wel een beetje kwijt raken. Om de allergrootste /bekendsten maar te noemen: U2, MJ, Coldplay. Nooit meer de goede muziek gemaakt die hun in de beginjaren zo groot heeft gemaakt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Coldplay heeft ooit 1 nummer gemaakt en heeft daar eindeloos op door gevarieerd. Maar goed, Coldplay vind ik dan ook echt helemaal niets aan 
Ik heb dat ook een beetje met Pearl Jam. Ten is magnefiek en kan ik iedere week wel luisteren. De albums daarna kan ik niet tot het einde afluisteren. Ik kom vaak niet tot de helft.
Ik heb dat ook een beetje met Pearl Jam. Ten is magnefiek en kan ik iedere week wel luisteren. De albums daarna kan ik niet tot het einde afluisteren. Ik kom vaak niet tot de helft.
- CampaYolo
- Forum-lid
Slapshot... dat is een band die ik al lang niet gehoord heb.
Een half uurtje redelijk van voor staan bij zo'n optreden is overigens wel goede training voor de core stability.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ten is idd ook zo’n voorbeeld. Die heb ik echt grijs gedraaid op de middelbare school.Mehekachtohapi schreef: ↑28 jun 2025 13:12 Ik heb dat ook een beetje met Pearl Jam. Ten is magnefiek en kan ik iedere week wel luisteren. De albums daarna kan ik niet tot het einde afluisteren. Ik kom vaak niet tot de helft.
Was toen lastig kiezen wat je moest kopen en draaien in de herfsf van 1991

- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Behalve Soundgarden heb ik alles toen gekocht. Betaald van m’n premies uit criteriums trouwens 
Voor GnR heb ik zelfs uren voor de Free Record Shop staan wachten om ze kunnen kopen!
Voor GnR heb ik zelfs uren voor de Free Record Shop staan wachten om ze kunnen kopen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had alleen de RHCP niet, vond en vind ik behoorlijk overrated.
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Oh, nee. Geweldig album! Veel lekkere nummers hoor. Maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!
Dit is wel een klassiekertje, hoor! Blijft een mooi rijtje om te zien.
Vandaag aangeslingerd: The Cardinals
https://www.youtube.com/watch?v=wC9n86gxLJk
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, die foto zwerft al wat jaren over het internet. Maar staat voor mij persoonlijk wel voor een fantastische tijd, de zorgeloosheid van een 16-jarige, hele zomervakantie belachelijk veel (trekker-)uren maken, de weekenden naar het strand en/of Renesse.
En gewoon fantastische muziek. Zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar in de huidige, veel vluchtigere muziekindustrie is het al bijzonder als er 1-2x/jr zo’n uniek goed album uitkomt.
Nu hoeven ze niet meer de kiezen en pleuren ze alle tracks maar gewoon op Spotify. Onder het mom van “ik kon niet kiezen” maar eigenlijk gewoon “ik wil meer streams”.
En gewoon fantastische muziek. Zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar in de huidige, veel vluchtigere muziekindustrie is het al bijzonder als er 1-2x/jr zo’n uniek goed album uitkomt.
Nu hoeven ze niet meer de kiezen en pleuren ze alle tracks maar gewoon op Spotify. Onder het mom van “ik kon niet kiezen” maar eigenlijk gewoon “ik wil meer streams”.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Je wordt ouder papa 
Adversity is the Catalyst of Change