Wielerseizoen 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt. Gedurende 3 weken gaat het verschil nog veel groter zijn.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- CampaYolo
- Forum-lid
daniel1975 schreef: ↑14 jun 2025 16:11 Klopt. Gedurende 3 weken gaat het verschil nog veel groter zijn.

Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid
Zo'n dominantie is verre van aangenaam om naar te kijken.
- CampaYolo
- Forum-lid
Ja, saai wordt het wel.
Ik kijk nu al uit naar de samenvatting van "Omloop van het Hageland" (niks verklappen aub)
Mindere goden, maar waarschijnlijk wel een leukere rit.
Ff of topic, het Hageland vind ik stiekem een erg leuke streek. Volgende week hopelijk een toertochtje meepakken vanuit Kortenaken om er nog meer te ontdekken.
Ik kijk nu al uit naar de samenvatting van "Omloop van het Hageland" (niks verklappen aub)
Mindere goden, maar waarschijnlijk wel een leukere rit.
Ff of topic, het Hageland vind ik stiekem een erg leuke streek. Volgende week hopelijk een toertochtje meepakken vanuit Kortenaken om er nog meer te ontdekken.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Welke bovenmenselijke prestatie? Zo groot zijn die absolute verschillen niet in het licht van de afstanden die ze rijden.
Hij plaatst 1 versnelling die ze niet kunnen volgen en bouwt zijn voorsprong geleidelijk uit. Gisteren was het 1 minuut nu met uitbollen 15 seconden. Vind het allemaal wel meevallen met dat "bovenmenselijke" ten opzichte van Vingegaard (om maar een voorbeeld te noemen.
Maar goed ik kijk er naar door een bril van een duursporter en niet perse als wielrenliefhebber.
Ik kan enorm genieten van dit soort demonstraties van puur duurvermogen.
Orbea Orca M35I
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
Je hoeft maar 0.5 % beter te zijn om op het eind grote verschillen te maken. Ik hoop dat ze des strijd voor de ereplaatsen in beeld blijven brengen. Dat Evenepoel Lipowitz niet kon volgen vond ik verrassend. Ook had ik Jorgensen wat hoger ingeschat na de afgelopen week.
Niet zijken maar reiden !