Omkleden
-
- Forum-lid HC
Op de heenweg doe ik mijn fietsbroek altijd al aan. Na het fietsen kleed ik me om.
Wel op een rustige plaats en ik kijk een beetje of het kan.
Maar er zijn plekken waar erover geklaagd is.
Wel op een rustige plaats en ik kijk een beetje of het kan.
Maar er zijn plekken waar erover geklaagd is.
Ik heb me heel vaak tussen of achter de auto omgekleed.
Als je eerst je schone t-shirt aantrekt, dan vlot je koersbroek uit en je onderbroek aantrekt, dan ben je maximaal 10 aanstootgevend door het tonen van een paar billen.
Als het erg druk is, dan sta ik naast de auto tussen de geopende voordeur en achterdeur van de auto.
Dan ben je imho echt niet aanstootgevend.
Als je eerst je schone t-shirt aantrekt, dan vlot je koersbroek uit en je onderbroek aantrekt, dan ben je maximaal 10 aanstootgevend door het tonen van een paar billen.
Als het erg druk is, dan sta ik naast de auto tussen de geopende voordeur en achterdeur van de auto.
Dan ben je imho echt niet aanstootgevend.
hun fietsen.
Idd bibs op voorhand aandoen.
En nadien gewoon even op een handdoek achterin de auto (geblindeerd).
We zijn allemaal - min of meer
- hetzelfde, dus als er dan al eens een bloot lichaamsdeel een seconde of 2 zichtbaar is, so what? Al moet je het nu ook niet gaan doen naast een auto met drie puberdochters op de achterbank. 
En nadien gewoon even op een handdoek achterin de auto (geblindeerd).
We zijn allemaal - min of meer

- CampaYolo
- Forum-lid
Als je eruitziet als Dwayne Johnson kom je daar vast nog wel mee weg.
Als je toch wat meer op de gemiddelde wielrenner lijkt is dat niet aan te bevelen nee.

Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Zelf doe ik altijd beide deuren open en sta daar dan tussen. Maar niet naast de eerder genoemde kermis trouwens.
Fietskleding thuis aandoen. Na afloop stap ik zo in de auto. Douchen doe ik thuis wel.
-
- Forum-lid
Handdoek op de zitting en zo naar huis rijden is ook mijn manier.
- CampaYolo
- Forum-lid
Nog wel met de bib aan hoop ik voor de passerende, nietsvermoedende, uit het raam starende touringcarpassagier.scottpch64 schreef: ↑11 jun 2025 13:30 Handdoek op de zitting en zo naar huis rijden is ook mijn manier.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid HC
+1 zo doe ik het ook - of het moet een gore ATB rit zijn. Handoek mee en boxers met joggingbroek en t shirt. Ook heb ik iets van een hondendeken in de auto liggen. Kan ik altijd op mn stoel leggen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless