Giro 2025
ik vrees dat Carapaz vandaag een fout gemaakt heeft met op het tussenstuk tussen 2 cols in de aanval te gaan. 4 UAE en 3 vismarenners in de achtervolging, lijkt mij nutteloos van daar tegen proberen op te boksen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid
Er komt nog wel een stukje met 12% aan maar dat is maar kort.
Of hij daar het verschil kan maken? Ik betwijfel het.
Maar hij oogt wel heel sterk hoor
Of hij daar het verschil kan maken? Ik betwijfel het.
Maar hij oogt wel heel sterk hoor
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Mooi maar achterhaald, golf of Mexico bestaat niet meer, heet nu golf of Amerika.
Is dat behalve door Amerika ook al geaccepteerd?ottorongo2 schreef: ↑28 mei 2025 19:25 Mooi maar achterhaald, golf of Mexico bestaat niet meer, heet nu golf of Amerika.
-
- Forum-lid
Nee hoor! Alleen als je je inlaat met roofkapitalsten, een democratisch verkozen dictator en techreuzen die heulen met een autocratische leider.
Voor de rest van de wereld is het gewoon nog de golf van Mexico
Voor de rest van de wereld is het gewoon nog de golf van Mexico
-
- Forum-lid
Ik snap het niet helemaal: Visma stuurt 3 man mee in de ontsnapping (dus zou je verwachten dat er een plan is voor Adam Yates)
Vervolgens valt de een na de ander weg uit de kopgroep: okay, Yates bijstaan?
Maar nee, ze zakken er nog verder doorheen.
Yates zit daarna volledig geïsoleerd in de achtervolgende groep met favorieten en Kelderman gaat gewoon nog eens demarreren en in de kopgroep rijden.
?!
Als ze een Movistar shirt zouden dragen zou ik het nog kunnen begrijpen (dwz niet begrijpen maar zien als normaal)
Maar wat was in godsnaam hun tactiek vandaag?
Gelukkig voor hun is Yates zelf sterk genoeg om dit te ondervangen maar waar zijn die mee bezig?!
Vervolgens valt de een na de ander weg uit de kopgroep: okay, Yates bijstaan?
Maar nee, ze zakken er nog verder doorheen.
Yates zit daarna volledig geïsoleerd in de achtervolgende groep met favorieten en Kelderman gaat gewoon nog eens demarreren en in de kopgroep rijden.
?!
Als ze een Movistar shirt zouden dragen zou ik het nog kunnen begrijpen (dwz niet begrijpen maar zien als normaal)
Maar wat was in godsnaam hun tactiek vandaag?
Gelukkig voor hun is Yates zelf sterk genoeg om dit te ondervangen maar waar zijn die mee bezig?!
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Was wel wat vaag vandaag ja. Maar die Del Toro is wel een mooie verrassing. Vrijdag en zaterdag worden hopelijk ook nog spannend, maar al een leuke Giro zo.
[off topic]ottorongo2 schreef: ↑28 mei 2025 19:25 Mooi maar achterhaald, golf of Mexico bestaat niet meer, heet nu golf of Amerika.
Geinig.
Vanochtend hoorde ik dit liedje op de radio en zei hetzelfde tegen mijn collega's.
[/off topic]
-
- Forum-lid

Niet zijken maar reiden !