Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid
Heel simpel: als je “sinds 1992” niet iets nieuws hebt gekocht, heb je heel veel geld bespaard!!
Moeilijk te begrijpen voor huidige generaties maar zo werkt anti-consumeren.
Gewoon de spullen gebruiken die nog werken en niet elk jaar iets nieuws willen kopen.
Adversity is the Catalyst of Change
Ik heb mij misschien verkeerd uitgesproken, maar ik na 1992 nog wel nieuwe fietsen gekocht. Ik ben in 1990 begonnen met een 2dehands, en nadien heb ik nog 8 keer een nieuwe racefiets, 3 keer een nieuwe gravelbike en 5 keer een nieuwe MTB gekocht . Wat een besparing 

Minder lucht is gewoon minder luchtdruk. Maar voor onnozele zielen moet je alles tot achter de komma uitleggen en anders begrijpen ze het niet. De meeste Belgen hebben dat mankement gelukkig niet.
- borgmonster
- Forum-lid
Domme vraag: zijn Belgen dan slimmer dan Nederlanders? Of snappen Belgen het sowieso niet en moet je het daarom niet uitleggen?
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Ketting vervangen.
Nu slaat de ketting op 1 kransje door als ik veel kracht zet. Twijfel: cassette vervangen of niet?
De ketting gaat tzt ook nog iets rekken en of ik de cassette nu of .et volgende ketting vervang maakt toch wel wat uit in de kosten.
Nu slaat de ketting op 1 kransje door als ik veel kracht zet. Twijfel: cassette vervangen of niet?
De ketting gaat tzt ook nog iets rekken en of ik de cassette nu of .et volgende ketting vervang maakt toch wel wat uit in de kosten.
Dogma F
Ik zou iets vaags als slimheid nimmer in 1 zin gaan noemen met nationaliteiten.borgmonster schreef: ↑04 mei 2025 23:27 Domme vraag: zijn Belgen dan slimmer dan Nederlanders? Of snappen Belgen het sowieso niet en moet je het daarom niet uitleggen?
Inderdaad een domme vraag...
Ik zou zelfs niet eens zeker weten of minder spot-on taalgebruik typisch Belgisch is...
Only two things are infinite: the universe and human stupidity...
-
- Forum-lid
Misschien een domme vraag maar; wat is “spot-on taalgebruik”?kees0251 schreef: ↑05 mei 2025 14:12Ik zou iets vaags als slimheid nimmer in 1 zin gaan noemen met nationaliteiten.borgmonster schreef: ↑04 mei 2025 23:27 Domme vraag: zijn Belgen dan slimmer dan Nederlanders? Of snappen Belgen het sowieso niet en moet je het daarom niet uitleggen?
Inderdaad een domme vraag...
Ik zou zelfs niet eens zeker weten of minder spot-on taalgebruik typisch Belgisch is...
En bedoel je dan met typisch Belgisch het Frans, het Duits of het Vlaams als taalgebruik?!
Adversity is the Catalyst of Change
Ik heb altijd een nieuwe cassette liggen, die zit er nu op. En dan merk je dat meerdere kransen niet zo lekker meer zijn, schakelt toch weer heel prettig.
Van de week ook de 50 vooraan vervangen, zou nog wel even kunnen mss, maar ik merk ook daar lastiger schakelen.
Laatst gewijzigd door Ramon73 op 05 mei 2025 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Dogma F