Commentaar op commentaar
-
- Forum-lid
Wat een gedoe voor een foute weergave. Mogen wij dan ook niet meer refereren naar de vrouw van Remco en Tadej? Foute of juiste tekst, maar toch deemoedig fout toegegeven?
Volgens mij weet hij (@ottorongo2) zelf ook niet (meer) waar hij die foute informatie op internet kan/kon vinden.

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Als je vraagt om de betreffende berichten weg te halen moet je vervolgens natuurlijk niet alles weer oprakelen hé.
De correctie was ook al geplaatst in de verwijderde berichten zelf.
Adversity is the Catalyst of Change
Sorry, maar er ging iemand anders weer verder over.Dubbeldekker schreef: ↑25 apr 2025 17:21Als je vraagt om de betreffende berichten weg te halen moet je vervolgens natuurlijk niet alles weer oprakelen hé.
De correctie was ook al geplaatst in de verwijderde berichten zelf.
-
- Forum-lid
Even bijwerken. Geklikt op de naam Puck Pieters vervolgens op google de de suggestie 'wie is de moeder van P.Pieterse Hé voila zo simpel is dat gegaan'. Wat een gedoe om niks. In eerfste in,stantie wou ik de woonplaats van Puck vinden.
Ja, ik wou echt weten waarom.
Als deze kleine off-topic misvatting al reden is om te vragen of er berichten van anderen verwijderd kunnen worden en dat ook daadwerkelijk gebeurt dan zijn we hard op weg naar censuur.
Als deze kleine off-topic misvatting al reden is om te vragen of er berichten van anderen verwijderd kunnen worden en dat ook daadwerkelijk gebeurt dan zijn we hard op weg naar censuur.
Censuur is echt iets anders dan foute informatie. Maar sorry als het je zo raakt.