Ik heb net een periode achter de rug van twee set Pro One banden zonder ook maar een 'groot' lek, meer dan 10.000 km. Echter nu dus al 4keer met een set Pro One waarbij de achterband een merkbaar lek vertoond.TL@ schreef: ↑09 mar 2025 17:17Dit heb ik altijd met Schwalbe banden. Soms zijn mensen en banden niet compatibel vrees ikOrlok schreef: ↑08 mar 2025 14:44 Volgens mij heb ik of een 'maandagochtend' versie van de Schwalbe Pro One TLE 25mm of wel erg veel pech. Gisteren voor de 4e keer met de achterband binnen nog geen 800km een spuiter gehad, de Doc Blue sealant had alles weer keurig gedicht dus kon ik mijn ritje gewoon afmaken. Een inkerving/scheurtje van ong. 3mm die bij het oppompen tot 8bar open sprong, zo kon ik het lek thuis terug vinden om het van binnenuit te kunnen repareren met Bison Max Repair Extreme.![]()
![]()
Ik heb een kameraad die altijd die Pro One banden gebruikt, rijdt ze op tot op de draad (letterlijk) en echt nooit lek. Bizar.
En vandaag de story continues: weer een lekje in de achterband welke de Doc Blue weer heeft gedicht