Het grote domme vragen topic
Ik neem altijd poeder mee in een zip-zakje. Nog nooit uit de rij geplukt hiervoor.nijkie schreef: ↑09 mar 2025 15:57 Tijd voor een domme vraag maar weer eens;)
Binnenkort vliegen we naar Spanje weekje Calpe en lekker fietsen daar.
Ik wilde voeding in poedervorm meenemen maar mijn vrouw raadde dit af omdat het een beetje veel op Coke lijkt.
Gewoon maar reepjes mee ipv een zak Witte poeder.
Isostar tabletten lijkt mij geen probleem.

Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid HC
Ja en elke supermarkt tegenwoordig ook poeder, zeker in Calpe. Zitten ook twee grote sportzaken langs de weg waarvan 1 fiets
Ik heb deze https://www.duursport.nl/product/turbo-drink-on-the-go/nijkie schreef: ↑09 mar 2025 15:57 Tijd voor een domme vraag maar weer eens;)
Binnenkort vliegen we naar Spanje weekje Calpe en lekker fietsen daar.
Ik wilde voeding in poedervorm meenemen maar mijn vrouw raadde dit af omdat het een beetje veel op Coke lijkt.
Gewoon maar reepjes mee ipv een zak Witte poeder.
Isostar tabletten lijkt mij geen probleem.
Werkt voor mij perfect, niet zoet ook.
Dat is te kort door de bocht gedacht.
Ik heb ook Isomaltose is 3x de prijs van Maltodextrine waar jij naar refereert.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Dat zal zeker. Je kan een hoop zelf maken maar in deze kies ik voor gemak. Deze zakjes gooi ik ook niet in m'n bidon voor de dagelijkse ritjes. Maar prima geschikt om mee op reis te nemen en onderweg op de fiets. Dat was de vraag

En geen lastige vragen van douaniers en geen hond die gaat zitten bij je tas

Mijn hond gaat wel altijd bij de tas zitten want daar zit wat in wat ze lekker vindtEn geen lastige vragen van douaniers en geen hond die gaat zitten bij je tas

Dat is voor mij geen referentie als ik er wat anders in heb dat illegaal zou zijn!
...
-
- Forum-lid
Wat is het verschil tussen Sweet Spot en grijs trainen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan verschil is een graad of 20 
Sweet spot is met een zonnetje en blauwe lucht bij 25gr, grijs trainen is een gemiddelde dag in januari in NL….

Sweet spot is met een zonnetje en blauwe lucht bij 25gr, grijs trainen is een gemiddelde dag in januari in NL….
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!