Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Had ook een fijn ritje gepland. Tot het begon sneeuwen en alles behalve de grote wegen nog spiegelglad liggen.
Ik zie het even aan en misschien vanmiddag toch een (ingekort) ritje.
Ben het stilaan spuugzat de fiets na twee dagen weer helemaal te mogen poetsen...
Motivatie staat wat laag als gevolg.
Ben het stilaan spuugzat de fiets na twee dagen weer helemaal te mogen poetsen...
-
- Forum-lid
Voornamelijk wit asfalt ....tommeke14 schreef: ↑16 feb 2025 09:27Lekker! Ik weet niet waar op de Veluwe je gaat zitten, maar de Veluwezoom ligt er zowel offroad als op het asfalt perfect bij. Ben deze week meerdere keren op pad geweest met zowel de gravelbike als de racefiets en heb de fietsen niet hoeven schoonmaken.daniel1975 schreef: ↑13 feb 2025 12:48 Ik hoop het, voorjaarsvakantie en weekje huisje op de Veluwe.
Strooidiensten zijn gul geweest
-
- Forum-lid HC
Nou hier hebben we ook witte fietspaden, niet normaal, ze zijn ook gewoon echt glad door die zooi.
Totdat het flink geregend heeft ga ik op de pekelfiets.
Maar nu vind ik het veel te koud, vrijdag misschien
Totdat het flink geregend heeft ga ik op de pekelfiets.
Maar nu vind ik het veel te koud, vrijdag misschien
- daniel1975
- Forum-lid HC
Op de Uithof…. Natuurijs is hier bij lange niet.
Less is bore
Dat is exact waarom ik de fiets ook maar heb laten staan en zwift geopend heb. Je fiets is niet echt vuil maar o wee als je ‘m een dag aan het zout over laatkoeroeur schreef: ↑16 feb 2025 11:06 Had ook een fijn ritje gepland. Tot het begon sneeuwen en alles behalve de grote wegen nog spiegelglad liggen.

Dat gezegd zijnde, er komen zowaar “double digit” temperaturen aan! Als zaterdag goed blijft dan zit er wel een verkenning van Turnhout in.
Uno-X Mobility or bust!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kennen jullie die grap van die droge voorjaarsvakantie die werd voorspeld volgende week.....
We zitten gelukkig op de Veluwe, dus dan is grijs druilweer op de graveller net iets minder vervelend dan in het open Zuid Holland.
Less is bore
Weekje Dolomieten in het vooruitzicht, nu nog bedenken of ik de fiets meeneem