Bike wrap of toch een paintjob?
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Setje wielen van Aliexpress voor de Canyon Grail2, 50mm hoog, 30mm breed. Met de korting actie van een paar weken terug: 321,83 euro betaald
https://www.aliexpress.com/item/1005006 ... 1802TzkPYl
Incl reserve spaken, en 2 soorten velglint (normaal en voor Tubeless).
Ben benieuwd hoelang ze heel blijven, de ratchet is alvast heel erg luid (hoort iedereen me aankomen als ik de benen stilhoud)
https://www.aliexpress.com/item/1005006 ... 1802TzkPYl
Incl reserve spaken, en 2 soorten velglint (normaal en voor Tubeless).
Ben benieuwd hoelang ze heel blijven, de ratchet is alvast heel erg luid (hoort iedereen me aankomen als ik de benen stilhoud)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Tijd voor de ombouw van m'n Emonda
Nieuwe Ultegra Di2 groep
Nieuwe balhoofdlagers
Nieuwe Ultegra pedalen
Nu nog op zoek naar een frame om de oude groep op te bouwen voor een winterfiets (naast de gravelbike) maar daar is geen haast bij.

Nieuwe Ultegra Di2 groep
Nieuwe balhoofdlagers
Nieuwe Ultegra pedalen
Nu nog op zoek naar een frame om de oude groep op te bouwen voor een winterfiets (naast de gravelbike) maar daar is geen haast bij.
Het weegt wat, maar een van de weinige zadels waar de bevallige bips van Rikkert blij van wordt. Volgens mij reed Boonen ook altijd met een onherkenbaar gemaakte regal...dus we zijn in goed gezelschap.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Hele fijne zadels ja. Vroegâh veel mee gereden. Fijner dan de Turbo Special en Rolls die ik daarvoor had. Op een paar van mijn klassiekers heb ik ze zitten. Misschien maar weer eens op gaan rijden dit jaar 

201 gram zegt de weegschaal. Het is de Regale Racing Urban uitvoering. Ben er nog steeds niet over uit... Mijn huidige Brooks B17 (ja, dat lederen trekkingzadel) zit mij écht als een pluche zetel.
Maar, die weegt wel het dubbele.
De San Marco zit op zich 'wel oke' met het eerste korte testritje door de straat.
Maar soms twijfel ik er zelfs over om een Gilles Bertoud te halen, maar €300,- om even te testen gaat mij net te ver.
Maar, die weegt wel het dubbele.
De San Marco zit op zich 'wel oke' met het eerste korte testritje door de straat.
Maar soms twijfel ik er zelfs over om een Gilles Bertoud te halen, maar €300,- om even te testen gaat mij net te ver.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander