Ervaringen met Aliexpress wielen
Dan kwamen mijn wielen vandaag toch opeens binnen. Zien er heel netjes uit. Geleverd met setje spaken, clincher tape en tubeless tape. Komende week maar eens denken of ik tubeless ga rijden.
Ik ga er SRAM centerline X schijven op zetten. Kan ik daarvoor deze centerlock ring op zetten? https://www.mantel.com/shimano-centerlo ... -sluitring
Ik ga er SRAM centerline X schijven op zetten. Kan ik daarvoor deze centerlock ring op zetten? https://www.mantel.com/shimano-centerlo ... -sluitring
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Normaal zou dat moeten lukken. (Alleen wanneer de adapterdoppen van je wielen iets dikker zijn, komt wel eens voor, moet je de sluitring met code Y24698030 gebruiken.)meuk schreef: ↑13 feb 2025 21:08 Dan kwamen mijn wielen vandaag toch opeens binnen. Zien er heel netjes uit. Geleverd met setje spaken, clincher tape en tubeless tape. Komende week maar eens denken of ik tubeless ga rijden.
Mijn 50x30 wielen (normale lagers) zouden ook verstuurd zijn, alleen kan ik niet zoveel met het tracking nummer(bij Ali staat een code die lijkt op DHL Frankrijk), maar bij de franse DHL kennen ze de track&trace code niet. Heb er trouwens 321,83 euro voorbetaalt
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid
Zijn er al reviews over de naven? Hoe is de tolerantie en de afdichtingen?
Iemand wellicht ook de spaakspanning gemeten?
Wielen zijn gespaakt met alu nippels?
Dacht ik eerst ook, maar was GLS
Ik kan op geen enkele van je vragen antwoorden. Ze zijn licht, stijf en bollen heel goed. Voor die prijs is dat voor mij het belangrijkste. De rest, dat zien we op termijn wel. Ik heb hier nog een oud, destijds heel goedkoop, full carbon 50 hoog ali setje liggen. Dat heeft duizenden km's op de teller, en die bollen nog steeds als nieuw.gaisdergerman schreef: ↑14 feb 2025 13:18
Zijn er al reviews over de naven? Hoe is de tolerantie en de afdichtingen?
Iemand wellicht ook de spaakspanning gemeten?
Wielen zijn gespaakt met alu nippels?
-
- Forum-lid
Voor de recente bestellers, hoe lang heeft jullie wielset erover gedaan om vanuit Frankrijk hierheen te komen?
Mbt mijn bestelling wel verzend bevestiging ontvangen maar daarna niks meer. Staat nog steeds ergens in een depot als ik de track en trace moet geloven?
Mbt mijn bestelling wel verzend bevestiging ontvangen maar daarna niks meer. Staat nog steeds ergens in een depot als ik de track en trace moet geloven?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier 1 week, nu 2wk binnen ofzo. Tracktrace werkte hier ook niet.
Less is bore