Zomervakantie 2025
Hier begint de drome zich aan te dienen als bestemming. We hebben al een camping uitgezocht die er goed uitziet (weet even de naam niet meer). We zoeken een camping, liefst niet in de middle of nowhere, met een zwembad (een rechthoekige bak water is prima), en stacaravan/huisjes/chaletjes. Als iemand nog briljante opties heeft, hou ik me aanbevolen.
We willen een beetje in de buurt van de Ventoux, de optie die we nu hadden was 50 min rijden naar Vaison, kunnen we van daaruit een ritje Ventoux doen. Even rijden daarvoor is prima, maar binnen een uur. Wil met juniorRikkertJr (of misschien beide rikkertJr's)de Ventoux attakeren (ik heb m al meerdere keren gereden, jr voor het eerst).
We willen een beetje in de buurt van de Ventoux, de optie die we nu hadden was 50 min rijden naar Vaison, kunnen we van daaruit een ritje Ventoux doen. Even rijden daarvoor is prima, maar binnen een uur. Wil met juniorRikkertJr (of misschien beide rikkertJr's)de Ventoux attakeren (ik heb m al meerdere keren gereden, jr voor het eerst).
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben wel benieuwd welke het is geworden rikkert. Drome hebben wij ook gezeten in de corona jaren, was toen heerlijk rustig in hoogseizoen haha.
Less is bore
De afstemmingscommissie is nog in beraad. Maar als het zover is laat ik je het weten. Op zich is isle de la sorgue een optie, alhoewel we vorig jaar een beetje in die omgeving hebben gezeten (iets eronder). Gaat vanavond de commissie in.daniel1975 schreef: ↑03 feb 2025 09:25 Ik ben wel benieuwd welke het is geworden rikkert. Drome hebben wij ook gezeten in de corona jaren, was toen heerlijk rustig in hoogseizoen haha.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Dit weekend geboekt. 2 weken Zwitserland, weekje Wallis en een week in Meiringen. Zal moeilijk kiezen worden uit de vele mogelijke sights en beklimmingen. Familievakantie dus geen dagvullende fietstochten, maar in ieder geval de Grimselpass, Grosse scheidegg, Nufenen plus Gotthard en Simplonpass staan op het menu. Chat gpt had nog wat meer tips waaronder de Lötschental die ook wel interessant lijkt.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
@rikkert, wij stonden hier: https://www.yellohvillage.nl/camping/le ... u_chatelas
Prima camping.
Prima camping.
Less is bore