Eten en drinken voor recreant: Wat is normaal
-
- Forum-lid
Heeft iemand toevallig tip(s) met betrekking tot een koolhydraatrijke sportdrank?
Een bidon met siroop die je lekker vindt en maltodextrine. In de zomer mogelijk nog een snufje zout erbij.
Maltodextrine is smaakloos en dus prima voor in de bidon.
Dan heb je een sportdrank voor een fractie van de prijs van kant en klare sportdrank.
Maltodextrine is smaakloos en dus prima voor in de bidon.
Dan heb je een sportdrank voor een fractie van de prijs van kant en klare sportdrank.
-
- Forum-lid
Dankjewel, dat is een goede tip. Wat raad je aan qua maltodextrine? Ik zie dat Amacx ook maltodextrine verkoopt, dat lijkt mij een betrouwbare partij.
-
- Forum-lid
https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Produc ... /p/p_04123ColumsbusMJ schreef: ↑23 jan 2025 13:06 Dankjewel, dat is een goede tip. Wat raad je aan qua maltodextrine? Ik zie dat Amacx ook maltodextrine verkoopt, dat lijkt mij een betrouwbare partij.
Doet ook wat t moet doen.
Wij kopen meestal waar het het voordeligst is en dat wisselt wel eens.
Volgens mij is het spul overal hetzelfde maar je ziet soms wel prijsverschillen.
Even googlen kan helpen.
Maar bij bijvoorbeeld creatine en whey zie je grotere prijsverschillen is mijn ervaring.
Volgens mij is het spul overal hetzelfde maar je ziet soms wel prijsverschillen.
Even googlen kan helpen.
Maar bij bijvoorbeeld creatine en whey zie je grotere prijsverschillen is mijn ervaring.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Maltodextrine is overal en altijd hetzelfde. Het is een chemische stof. Je kunt de goedkoopste nemen. Laat je niet verleiden iets duurs te kopen.bakboord1 schreef: ↑23 jan 2025 15:55 Wij kopen meestal waar het het voordeligst is en dat wisselt wel eens.
Even googlen kan helpen.
Het wordt o.a. onder de merknaam Fantomalt bij de drogist verkocht. Geur- en smaakloos.
hun fietsen.
Ik heb afgelopen jaar bijna al mn suikers via de bidon genomen. Erg goed bevallen (maltodrextrine en fructose gemixt 2:1). Nu ben ik laatst bij de tandarts geweest en had ineens weer een gaatje.
Meer mensen die deze ervaring hebben of zie ik verbanden die er niet zijn?
Meer mensen die deze ervaring hebben of zie ik verbanden die er niet zijn?