Het grote veldrijden-topic
Ik ben beginnen kijken in ronde drie.
Van Aert was sterk maar niet fris. Je zag dat het zwoegen was. Nys heel explosief. Die gaat nog een paar koersjes winnen...
Ik kijk wel graag naar Benidorm. Supersnelle cross, altijd spannend. Maar het moeten niet allemaal dergelijke crossen worden.
Van Aert was sterk maar niet fris. Je zag dat het zwoegen was. Nys heel explosief. Die gaat nog een paar koersjes winnen...
Ik kijk wel graag naar Benidorm. Supersnelle cross, altijd spannend. Maar het moeten niet allemaal dergelijke crossen worden.
Denk dat het niet meteen tactisch was, maar hij zat gewoon echt op z'n limiet.
Te laat gevonden dat de wedstrijd op youtube te volgen was.
En ondertussen zendt de Nederlandse TV voor de zoveelste maal een schaatswedstrijd met 5 deelnemers uit op een ronde van 100m omtrek met 200 toeschouwers in de zaal ergens in Kommersbonten of zo
. En aan het eind wint dan nog een Belg ook.
En ondertussen zendt de Nederlandse TV voor de zoveelste maal een schaatswedstrijd met 5 deelnemers uit op een ronde van 100m omtrek met 200 toeschouwers in de zaal ergens in Kommersbonten of zo

Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid
Voor mij is benidorm zijn naam als veldrit (cyclocross) onwaardig. Cycloctoss bestaat uit twee onderdelen cylo en cross en niet enkel uit het cyclo-deel.
Je kan het zelfs geen gravelrace noemen daar was het nog te lichtlopend voor.En die commentatoren maar lullen overr taktieken enz... die na het intervieuw met de betrokken rijders, langs geen kanten lijken te kloppen .Ik noem ze marktkramers die hun waar (het programma en hun job) tot gtotere belangrijkheid willen verheffen (verkopen)
Je kan het zelfs geen gravelrace noemen daar was het nog te lichtlopend voor.En die commentatoren maar lullen overr taktieken enz... die na het intervieuw met de betrokken rijders, langs geen kanten lijken te kloppen .Ik noem ze marktkramers die hun waar (het programma en hun job) tot gtotere belangrijkheid willen verheffen (verkopen)
Eurosport had het. Vind het eerder verbazend dat Sporza het niet uitzond.fiedoo schreef: ↑19 jan 2025 17:14 Te laat gevonden dat de wedstrijd op youtube te volgen was.
En ondertussen zendt de Nederlandse TV voor de zoveelste maal een schaatswedstrijd met 5 deelnemers uit op een ronde van 100m omtrek met 200 toeschouwers in de zaal ergens in Kommersbonten of zo. En aan het eind wint dan nog een Belg ook.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Telenet heeft de uitzendrechten en de vrt geeft (mag) slechts een samenvatting geven, dit om 17u40. Eurosport 1 via proximus-belgacom was ook niet te bekijken.Se7en schreef: ↑19 jan 2025 18:03Eurosport had het. Vind het eerder verbazend dat Sporza het niet uitzond.fiedoo schreef: ↑19 jan 2025 17:14 Te laat gevonden dat de wedstrijd op youtube te volgen was.
En ondertussen zendt de Nederlandse TV voor de zoveelste maal een schaatswedstrijd met 5 deelnemers uit op een ronde van 100m omtrek met 200 toeschouwers in de zaal ergens in Kommersbonten of zo. En aan het eind wint dan nog een Belg ook.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid
Bij de term 'veldrijden' denk ik dan weer niet aan 'strontlopen'ottorongo2 schreef: ↑19 jan 2025 17:25 Voor mij is benidorm zijn naam als veldrit (cyclocross) onwaardig. Cycloctoss bestaat uit twee onderdelen cylo en cross en niet enkel uit het cyclo-deel.