Gehoord vanmorgen in omgeving Eindhoven iemand die lopend onderuit ging.
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Vandaag 3 uurtjes gefietst,kwam thuis met een licht ijslaagje op de fiets en ook regelmatig op de kleding ijsbloemen.
Mijn beste aankoop ooit Castelli Alpha met dit weer perfect.
Zondag zal het waarschijnlijk hetzelfde weer zijn met de clubrit.
Mijn beste aankoop ooit Castelli Alpha met dit weer perfect.
Zondag zal het waarschijnlijk hetzelfde weer zijn met de clubrit.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid
Was die dronken zeker, vanochtend rond zeven uur naar mijn werk gefietst, alles zeiknat van de mist.
Niks gevoeld van gladheid en toch op behoorlijke snelheid door de bochten.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid HC
Het is niet glad glad van ijs, maar als mijn voorwielen van mijn auto in de 3de versnelling gewoon spinnen, kan je ook niet zeggen dat het echt lekker is. Dat is gewoon voorzichtig door de bochten in de polder.
Net om 19u voelde ik het wel een beetje ijzeren, niet extreem maar lopend werd het echt al glad, pas morgen als je gaat fietsen
Net om 19u voelde ik het wel een beetje ijzeren, niet extreem maar lopend werd het echt al glad, pas morgen als je gaat fietsen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oke, jullie hebben toch gelijk. Pokkekoud met +O en mist.
Less is bore
Beetje bijzonder die aanname, hij drinkt geen alcohol. Misschien gewoon in schaduw van gebouw?uninvitedguest schreef: ↑17 jan 2025 20:22Was die dronken zeker, vanochtend rond zeven uur naar mijn werk gefietst, alles zeiknat van de mist.
Niks gevoeld van gladheid en toch op behoorlijke snelheid door de bochten.

Wij zijn gewoon buiten aan het werk gegaan voor andere fietsers in plaats van zelf te gaan fietsen en kou te lijden. Een prima alternatief voor de winter. Een full body workout waarbij je het na tien minuten ook nog eens gewoon warm hebt.
hun fietsen.
Het is met die voorspellingen waarbij er kans is op een beetje zon net als dat café dat 'morgen gratis bier' op de deur heeft hangen....
Vandaag trouwens prima een lekker rondje gereden. Zo goed als overal droog op de weg. Bijna niet te geloven.
Vandaag trouwens prima een lekker rondje gereden. Zo goed als overal droog op de weg. Bijna niet te geloven.

Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid
Hear hear!!! Vanmiddag ergens bij Garderen: zeker 20 seconden de zon gezien!! En heel even wat blauwe lucht. Daarna de hoogte in ri Hoog Soeren en dus weer donkerder
Zonnepanelen liegen niet. Vandaag 200Watt stroom geproduceerd.Thierry le Brun schreef: ↑18 jan 2025 18:10Hear hear!!! Vanmiddag ergens bij Garderen: zeker 20 seconden de zon gezien!! En heel even wat blauwe lucht. Daarna de hoogte in ri Hoog Soeren en dus weer donkerder
hun fietsen.