Dank maar het gaat hier idd om de lamp (van de Garmin Radar), ook aan/uit doet het niet. Het radargeluid uitzetten is wel een mooie optie (zo'n beetje het enige voordeel dat ik tot op heden kan vinden t.o.v. een Garmin 840, behoorlijk teleurstellend voor een apparaat dat toch een paar jaar nieuwer is).Philippos schreef: ↑16 jan 2025 16:05Installeer eens de laatste firmware/update. Toen ik de Karoo kocht, had ik ook wat je nu beschrijft. We leven intussen een aantal updates verder en nu kun je de lamp wel aansturen vanuit de Karoo.tomtom schreef: ↑16 jan 2025 11:57Dat klopt, weet ik en heb ik gezien/getest en werkt (dus) niet. Het vlakje van de stand waarop de lamp/radar staat is wel "aan" en veranderd als ik de stand op de radar aanpas dan veranderd deze mee. Maar ik kan niet (zoals op mijn Garmin 840) de stand vanuit de fietscomputer aanpassen zodat de lamp van uit naar aan gaat etc. En juist daar is het (uiteraard) om te doen
Karoo brengt continu updates uit. Ik zou iedereen adviseren om regelmatig een update te doen of de releasenotes door te nemen. Dan kun je zien wat er bij komt iedere ronde.
En Philippos ook dank, maar dat is uiteraard allang gebeurd (en doet de Karoo ook bij 1e installatie) bovendien staat deze op auto-update. En ik lees de release-notes al jaren in de hoop dat er zaken/features beschikbaar komen die het apparaat minimaal op het niveau van Garmin brengen. Voorlopig kom ik vooral steeds meer dingen dingen die ogenschijnlijk wel hetzelfde zijn maar qua werking echt wel (fors) minder. Bijvoorbeeld automatische livetrack....erg vreemd dat dat er niet opzit, je zou dat steeds moeten delen met achterblijvers, onwerkbaar. Ook een bike/fietsalarm & incidentdetectie zijn afwezig....het lijken we allemaal zaken die toch eenvoudig te ontwikkelen zouden moeten zijn.