Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid
Hardlopen is nu wel lekker toch? Jij mag niet klagen. 

Mij hoor je niet klagen. Zondag halve marathon op het programma. Nog niet eens naar het weer gekeken.
Ik probeer wel 1-2x per week te blijven fietsen, dat lukt meestal nog wel maar makkelijk is het niet.
Ik probeer wel 1-2x per week te blijven fietsen, dat lukt meestal nog wel maar makkelijk is het niet.
Ik heb de Festive 500 zoals het moet outdoor afgewerkt, maar sindsdien maar weinig zin om buiten te komen met de racefiets. Hier ligt trouwens nog altijd sneeuw.
Ik houd het op 3-4x Zwiften per week, misschien 1x buiten fietsen met de madame in het weekend, en 1x een klein uurtje lopen... zo komen we toch weer in goede conditie in Spanje aan binnen een paar weken
Ik houd het op 3-4x Zwiften per week, misschien 1x buiten fietsen met de madame in het weekend, en 1x een klein uurtje lopen... zo komen we toch weer in goede conditie in Spanje aan binnen een paar weken

Dat is waar. Maar de zon begint vanaf maart wel flink aan sterkte te winnen. Mist trekt al wat sneller op en als de zon er is voelt dat toch al vlug wat warmer aan.
Maart kan inderdaad een wintermaand zijn, maar je kan evengoed in een t-shirt op een beschut plekje een terrasje doen.
Ik denk dat zowat de hele bevolking snakt naar een lente met wat meer 'open lucht'.
Ik denk dat zowat de hele bevolking snakt naar een lente met wat meer 'open lucht'.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Laten we niet overdrijven: voorjaar 2024 was helemaal ruk, de voorjaren daarvoor waren redelijk normaal met een positieve uitschieter in 2020 tijdens de lockdown.
Ik ben gewoon al heel blij dat we nu in rustig droog weer zitten, dan neem ik die mist en bewolking maar op de koop toe. Alles beter dan die bak water van vorig jaar.
Edit: 3 maart 2018….

Ik ben gewoon al heel blij dat we nu in rustig droog weer zitten, dan neem ik die mist en bewolking maar op de koop toe. Alles beter dan die bak water van vorig jaar.
Edit: 3 maart 2018….

Less is bore
Dit kan je toch geen rustig/droog weer noemen ?daniel1975 schreef: ↑17 jan 2025 11:41 Ik ben gewoon al heel blij dat we nu in rustig droog weer zitten, dan neem ik die mist en bewolking maar op de koop toe. Alles beter dan die bak water van vorig jaar.
Dit jaar al 2 keer storm gehad en het regent niet met bakken uit de lucht, maar al weer dagen mist(/motregenachtig)
En in de PWN duinen staan fietspaden nogsteeds onder water (en dan niet 5cm, nee 50cm+ dus afgesloten)
Als je hier in Amsterdam naar buiten kijkt hangt er nogsteeds lekkere mist.
En temperatuur rond vriespunt tja is het dan glad of niet is de vraag, toen ik vanmorgen -1 op de garmin zag ging ik toch wat voorzichtiger door de bochten en voorrem niet gebruikt.
En temperatuur rond vriespunt tja is het dan glad of niet is de vraag, toen ik vanmorgen -1 op de garmin zag ging ik toch wat voorzichtiger door de bochten en voorrem niet gebruikt.