Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
*rent nu heel hard naar de winkel*

Less is bore
-
- Forum-lid HC
Wij hebben hem ook, fijn ding.
Tosti,s worden echt goed, niet zwart maar wel goed warm en bv hamburgers loopt echt veel vet uit.
Wij gebruiken hem best vaak. In de outlet jaar terug 160 voor betaald dacht ik.
Tosti,s worden echt goed, niet zwart maar wel goed warm en bv hamburgers loopt echt veel vet uit.
Wij gebruiken hem best vaak. In de outlet jaar terug 160 voor betaald dacht ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die xl is wel groot.
Onze Tefal grill is inmiddels >10jr oud, platen zijn nu wel helemaal op. Alles plakt ee aan vast.
Onze Tefal grill is inmiddels >10jr oud, platen zijn nu wel helemaal op. Alles plakt ee aan vast.
Less is bore
Bakpapier gebruiken.daniel1975 schreef: ↑13 jan 2025 19:59 Die xl is wel groot.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid
Feitelijk een veredelde panini grill met instelbare mogelijkheden voor andere dingen dan een tosti van Italiaans brood.
Inderdaad handig als je zelf niet kunt koken en de zogenaamde smart functie nodig hebt.
Ik heb twee van die dingen (ander merk en geen smart gedoe) en die zijn ideaal om dun gesneden kipfilet op te grillen. Saté-achtige spiesjes idem. Tosti, panini, e.d. prima!
Maar voor garnalen, köfte, gemarineerd rundvlees etc. Is het te veel gedoe om schoon te maken.
Maar ik gebruik ze toch regelmatig
Inderdaad handig als je zelf niet kunt koken en de zogenaamde smart functie nodig hebt.
Ik heb twee van die dingen (ander merk en geen smart gedoe) en die zijn ideaal om dun gesneden kipfilet op te grillen. Saté-achtige spiesjes idem. Tosti, panini, e.d. prima!
Maar voor garnalen, köfte, gemarineerd rundvlees etc. Is het te veel gedoe om schoon te maken.
Maar ik gebruik ze toch regelmatig
Adversity is the Catalyst of Change
+1 , misschien wel een aanwinst. Puur omdat mijn vrouw ook soms kookt ( geen water voor thee óf van woede
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

T'is maar goed dat jouw vrouw niet mee leest want doet dan geen poging meer.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Gaaf!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/