Ja de SL9 wordt meer aero, daar kan je op wachten. De bodem en grote getallen qua gewicht zijn gehaald.
De huidige is ene beetje het midden tussen een normaal en aero, Scott heeft dat ook met de nieuwe addict.
Beide wel hele mooie frames en echt licht.
Specialized
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 14094
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40973
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Zou er geen Tarmac X komen zoals bij Pinarello? Ze hebben nu niet echt een comfortRACER, alleen comfort doitall.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 14094
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Dat zou het betere idee zijn 
De vraag is of ze dat gaan doen, sowieso zouden ze net als bij schoenen een "breedtemaat" moeten aanbieden.
Een M is bv een S met 3cm meer stack en een XL is een L met 3cm stack. Dan passen er ineens veel meer mensen op een SL8
Maatvoering is gericht op kleine mensen met korte tot medium benen.
De reach scheelt vaak amper van het frame, die zit als vooral in je zadelhoogte.

De vraag is of ze dat gaan doen, sowieso zouden ze net als bij schoenen een "breedtemaat" moeten aanbieden.
Een M is bv een S met 3cm meer stack en een XL is een L met 3cm stack. Dan passen er ineens veel meer mensen op een SL8
Maatvoering is gericht op kleine mensen met korte tot medium benen.
De reach scheelt vaak amper van het frame, die zit als vooral in je zadelhoogte.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40973
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Pina doet het wel en volgens mij is daar wel een serieuze markt voor, zeker als je de $pesh marketingmachine er op los laat.
Hier komt er echt wel een keer een Dogma X, gewoon omdat dit qua maatvoering perfect voor mij is en toch gewoon een echte racefiets.
Hier komt er echt wel een keer een Dogma X, gewoon omdat dit qua maatvoering perfect voor mij is en toch gewoon een echte racefiets.
Less is bore