Die was iets van 1400 dacht ik en ik vind de Roval en Syncros een stuk mooier voor nog niet de helft

Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Je zult niet alles tegen kunnen houden, maar als je bestelt bij websites als AliExpres, Shein en Temu dan sluit je bewust je ogen voor de gevolgen om wat euro's in je zak te houden. Je draagt zo bij aan een ziekelijke race to the bottom die mens en natuur verpest. Waarmee ik niet stel dat zij de enige zijn, maar een beetje verantwoordelijkheid mag je wel nemen als consument.jakkel schreef: ↑16 jan 2025 11:18Alsof alles wat je hier koopt oh zo ethisch verantwoord is. Wakker worden man, we worden overspoeld door producten uit China en niet enkel door aliexpress aangebracht hoor.ColumsbusMJ schreef: ↑16 jan 2025 11:09 AliExpres zouden ze moeten verbieden. Lang leve de kinderarbeid/ erbarmelijke arbeidsomstandigheden in China en de druk op het milieu.![]()
Is allemaal het gevolg van de globalisering, liberalisering en de daaraan gekoppelde vrije markten. Ik heb dat niet uitgevonden hoor. Een vorm van protectionisme mag van mij. Maar als ik een carbon stuurtje op ali kan kopen voor 125 euro dat van een echt merk dikwijls het drievoudige of meer kost, dan koop ik dat van ali. Ik moet ook gaan werken hoor. En nee, dat van ali is geen rommel. Het is zoals Daniël zegt, moesten die prijzen van de merken nu enigszins redelijk blijven, dan wil ik gerust net iets meer betalen. Maar het gaat echt niet over 'wat euro's' in je zak te houden, hé. En ondertussen heb ik voor 400 euro weer een licht carbon wielsetje besteld bij ali.ColumsbusMJ schreef: ↑16 jan 2025 11:44
Je zult niet alles tegen kunnen houden, maar als je bestelt bij websites als AliExpres, Shein en Temu dan sluit je bewust je ogen voor de gevolgen om wat euro's in je zak te houden. Je draagt zo bij aan een ziekelijke race to the bottom die mens en natuur verpest. Waarmee ik niet stel dat zij de enige zijn, maar een beetje verantwoordelijkheid mag je wel nemen als consument.
En om ontopic te blijven als advies zou ik geven niet te bestellen bij AliExpres.![]()
Gewoon westerse spullen bestellen zoals bijv een Tesla, want in het westen zijn de ondernemers een stuk meer ethisch......ColumsbusMJ schreef: ↑16 jan 2025 11:44Je zult niet alles tegen kunnen houden, maar als je bestelt bij websites als AliExpres, Shein en Temu dan sluit je bewust je ogen voor de gevolgen om wat euro's in je zak te houden. Je draagt zo bij aan een ziekelijke race to the bottom die mens en natuur verpest. Waarmee ik niet stel dat zij de enige zijn, maar een beetje verantwoordelijkheid mag je wel nemen als consument.jakkel schreef: ↑16 jan 2025 11:18Alsof alles wat je hier koopt oh zo ethisch verantwoord is. Wakker worden man, we worden overspoeld door producten uit China en niet enkel door aliexpress aangebracht hoor.ColumsbusMJ schreef: ↑16 jan 2025 11:09 AliExpres zouden ze moeten verbieden. Lang leve de kinderarbeid/ erbarmelijke arbeidsomstandigheden in China en de druk op het milieu.![]()
En om ontopic te blijven als advies zou ik geven niet te bestellen bij AliExpres.![]()
Ja ik zit zelf ook te kijken naar een Giant TCR maar vind het stuur ook niet zo mooi. Vandaar dat het bleef hangen toen ik deze foto's zag en daarna jouw topic.Bertram schreef: ↑16 jan 2025 10:01Heel vet!stansfield schreef: ↑16 jan 2025 08:41 https://www.instagram.com/p/DEj-jYutLuJ ... BiNWFlZA==
Hier zie een voorbeeld van een Giant TCR met Aero Integrated Handlebar van cadex.Dank voor de tip.
Ja echt heel vet deze! Vind het wel beetje gek dat ie 105di2 is afgemonteerd terwijl dit stuur plek heeft voor sattelite shifters. Dat kan toch helemaal niet in combinatie met de 105di2? Niet dat het erg is, blijft een mooi stuur, maar toch.stansfield schreef: ↑16 jan 2025 16:07Ja ik zit zelf ook te kijken naar een Giant TCR maar vind het stuur ook niet zo mooi. Vandaar dat het bleef hangen toen ik deze foto's zag en daarna jouw topic.Bertram schreef: ↑16 jan 2025 10:01Heel vet!stansfield schreef: ↑16 jan 2025 08:41 https://www.instagram.com/p/DEj-jYutLuJ ... BiNWFlZA==
Hier zie een voorbeeld van een Giant TCR met Aero Integrated Handlebar van cadex.Dank voor de tip.
Een integrated stuur kost gewoon 5 a 600 euro. Deze krijg je bij je FM echt wel voor 550, nog veel.