Alleen niet bij afdalen, net zoals voor latex biba's. De hitte van de velg bij remmen zorgt in sommige gevallen voor een klapband.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Afdalen is nu net iets waarbij ik nog wel eens in de remmen knijp
Dat is de reden dat ik altijd bij latex weggebleven ben. Ik weet alleen niet of de hittebestendigheid van TPU vergelijkbaar is met latex of nog slechter...

Dat is de reden dat ik altijd bij latex weggebleven ben. Ik weet alleen niet of de hittebestendigheid van TPU vergelijkbaar is met latex of nog slechter...
-
- Forum-lid
Geen idee eigenlijk. Er is natuurlijk een manier om dat uit te vinden 

Gebruik jaren al latex binnenbanden en heb veel alpencols en dolomietenpieken afgedaald, maar nooit een probleem ervaren. Ik rem gewoon met velgremmen (in die tijd) op alu velgen.
Ik heb die Artico snow foam ook gekocht. Op de fles staat 1:10 verdunnen. In een spuitfles gaat 1,25L water en dan zou er 125mL zeep bij moeten. Dan is met 8x vullenen de dure snow foam wel op?wasbeer2006 schreef: ↑06 jul 2024 22:42 Ik heb nu monello, wel de milde variant.
https://www.carclean.com/nl/monello-art ... 000ml.html
Met 250ml doe ik een fiets of 10
Hoe doe jij dat, als je met 250mL een keer of 10 kunt poetsen?
Met spuitfles gevuld kan ik ongeveer 2 fietsen doen, dan is mijn verbruik dus maar liefst 62,5mL per fiets waar jij maar op 25mL per fiets uitkomt.
Ook met dat verbruik is het nog steeds een dure oplossing, en is de stipt foam veel goedkoper. Dat is 3 dopjes per spuitfles voor een goed resultaat.
Dogma F
Garmin 1040 bij decathlon https://www.decathlon.be/nl/p/fietscomp ... p-X8800884
Was €411 (normaal €435, maar nog wat extra korting via Benefits @ work)
Initieel wilde ik de 1050, maar +€650 vond ik net iets te veel van het goede.
De laatste jaren steeds met Wahoo gefietst, maar nu dus terug naar Garmin. (heb ook een Fenix horloge en gebruik Garmin Connect, voor Training Readiness etc, ...)
De combinatie, Wahoo voor het fietsen en de Garmin Fenix voor hardlopen en krachttraining was niet ideaal.
Was €411 (normaal €435, maar nog wat extra korting via Benefits @ work)
Initieel wilde ik de 1050, maar +€650 vond ik net iets te veel van het goede.
De laatste jaren steeds met Wahoo gefietst, maar nu dus terug naar Garmin. (heb ook een Fenix horloge en gebruik Garmin Connect, voor Training Readiness etc, ...)
De combinatie, Wahoo voor het fietsen en de Garmin Fenix voor hardlopen en krachttraining was niet ideaal.
M'n gewonnen Garmins zijn binnen.
Ik heb dus één Garmin 840 solar op overschot. Gloednieuw, nog in de doos met stickers nog intact.
Wil je een nieuwe speeltje met een mooie korting, stuur maar een PM.
Ik heb dus één Garmin 840 solar op overschot. Gloednieuw, nog in de doos met stickers nog intact.
Wil je een nieuwe speeltje met een mooie korting, stuur maar een PM.
Als ik jou was, zou ik full-time met online winacties meedoen. Waarom nog werken?
On-topic: weer wat wielervoeding bij de Decathlon (fruitjellies, poeder voor in de bidon en electrolyte-tabletten).
Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
I wish...
Ik ontken niet dat ik regelmatig iets win. Maar ik win nog véél meer niet
Maar dit moet toch echt de prijs zijn die het meest waard is.
Ik ontken niet dat ik regelmatig iets win. Maar ik win nog véél meer niet

Maar dit moet toch echt de prijs zijn die het meest waard is.