Tuurlijk, het is very amerikaans, en op zich knap dat je met niks of heel weinig (een 'wedstrijd' tussen een bejaarde prof-bokser en wat vadsige amateur) zoveel geld kan genereren. En die filmpjes, man man man, slaat ie 2 keer op een boksbal om dan net te doen alsof ie dorst heeft en een blik gesponsorde drank open te trekken. Tja, oprecht geïnteresseerd of een Oscar. Dan houd ik het nog even op de Oscar, mede gezien het wederzijdse social-media belang. We gaan het zien.daniel1975 schreef: ↑13 jan 2025 08:36Tsja, in Amerika was het wel bij velen het gesprek van de week. En iedereen nam vooraf al aan dat het gescript zou zijn. En toch keken er gruwelijk veel mensen naar.
Tegen een middelmatige huidige prof-bokser heeft hij geen schijn van kans.
Maar eerlijk is is eerlijk, hij creeert een hype (en heeft dat al vaker gedaan) en levert hem bakken met geld op. Heeft wel een neusje voor publiciteit. En hij zit wel telkens op de tribune en lijkt ook oprecht geïnteresseerd in wat Jutta doet als je de beelden zo ziet. Of hij verdient een Oscar, maar ik geloof niet dat je dat 2 winters lang volhoudt in zo'n koude ijshal.
Maar los daarvan: als Jutta volgend jaar goud wil halen moet ze het anders doen dan nu anders komt ze tekort. Ze is 100% 1.000m rijdster (500 past haar niet en 1500 alweer te ver), dus heeft maar 1 kans.
Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eric Heiden dan he, tis wel een amerikaan.
Less is bore
Hij wil groot worden in Europa he, daarom ligt ie bovenup Jutta, dus dan een europese ouwe schaatser. Dries van Wijhe schijnt ook al gepolst te zijn

Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Jeen van den Berg schijnt niet te kunnen op die dag.
-
- Forum-lid
Genieten van het EK shorttrack vandaag (en gisteren)
Eerst een superlange winter wandeling met de puber Airedale, dan een lekkere lunch en nu voor de tv.
Wat een spectaculaire sport is dat toch zeg. Net als een puberende Airedale trouwens
Eerst een superlange winter wandeling met de puber Airedale, dan een lekkere lunch en nu voor de tv.
Wat een spectaculaire sport is dat toch zeg. Net als een puberende Airedale trouwens
Adversity is the Catalyst of Change
- borgmonster
- Forum-lid
De 48+ kaasjes denken dat ze nog “jong belegen” zijn, maar de meesten zijn daadwerkelijk al “oud”.
Ik kreeg tijdens mijn sporttest deze week trouwens te horen dat mijn lichaamsleeftijd 34 is; 24 jaar minder dan m’n geboorteleeftijd. Ik ben dus wél een jong kaasje!

ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
-
- Forum-lid
Hahaha dan heb je weeral een excuus om bij je 50 jarige lichaamsleeftijd toch een Harley aan te schaffen 

Adversity is the Catalyst of Change