bigfloor schreef: ↑11 jan 2025 18:20
Ik zie met Ki2 op de Karoo3 gewoon welke tandjes ik rijd (50-19 bijv, of 34-27), kwestie van juiste dataveld kiezen.
Een aantal datavelden zitten onder Ki2, en een aantal onder het algemene kopje voor electronisch schakelen.
De headwind extensie is ook wel cool, vooral het dataveld dat de windrichting tov de fietsrichting aangeeft (rondje met driehoekje aan de rand van dat rondje) incl de windsterkte in km/h.
Mijn K2 staat nu te koop op MP, die heb ik niet meer nodig nu
Dank, dank dan ga ik zoeken waar dat staat! Kan je er een Garmin Radar ook mee aansturen?
Voorlopige bevindingen van Karoo3
- fraai scherm, fraaie dropdown menu's, snelle reactietijden
- redelijk waardeloze app, eigenlijk kun je er niets mee behalve routes uploaden/managen
- (erg) lange laad & opstarttijd, geen automatische slaapmode (van het toestel, van het display wel maar dan loopt het toestel gewoon alsnog (snel) leeg)
- geen eet/drink adviezen
- geen samenvatting van de rit in FTP e.d.
- dropdown menu (met instellingen) radar werkt niet
- erg onprettige workout page....niet instelbaar, althans niet kunnen vinden en zeer onleesbaar/onoverzichtelijk. Die was bij het uitproberen van de Karoo2 (veel) beter helaas
- climb-pro nog niet kunnen testen
- niet erg maar wel gewoon hinderlijk/onnodig; geen NL instelling....hoe moeilijk kan dat tegenwoordig zijn?