Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
-
- Forum-lid
Na elke gravelrit moet ik wegrit naar gravelrit aanpassen en mijn Chesini (racefiets) fiets naar Isaac (gravel),
terwijl ik dit van tevoren wel als standaard in heb gesteld.
Ik heb al diverse keren de "oplossingen" toegepast zodat dit standaard er bij staat als een rit op Strava wordt gegooid.
Helaas moet ik dit toch nog steeds elke rit aanpassen.
Weet iemand hoe ik in de winterperiode gravelrit en Isaac Torus als standaard bij elke rit krijg?
Ik heb al diverse keren de "oplossingen" toegepast zodat dit standaard er bij staat als een rit op Strava wordt gegooid.
Weet iemand hoe ik in de winterperiode gravelrit en Isaac Torus als standaard bij elke rit krijg?
Bikers are not alone
In mijn Garmin heb ik de Canyon als gravelfiets-activiteit en de Sensa als wielrennen.Puffdaddy schreef: ↑26 dec 2024 13:06 Na elke gravelrit moet ik wegrit naar gravelrit aanpassen en mijn Chesini (racefiets) fiets naar Isaac (gravel),
Als je een rit gaat maken selecteren met welke fiets.Ik vermoed dat Strava dit overneemt mits het ook zo staat in mijn uitrusting van je Strava account.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Heb nu de app versie voor mij,heb je het type rit ingevuld bij betreffende fiets?bij het + teken kan je meerdere fietsen type rit aanmaken.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
ActivityFix.com, mits je een sensor (een snelheidsmeter, powermeter of cadanssensor) op je fiets hebt, anders wordt het wat lastiger.Puffdaddy schreef: ↑26 dec 2024 13:06 Na elke gravelrit moet ik wegrit naar gravelrit aanpassen en mijn Chesini (racefiets) fiets naar Isaac (gravel),
ActivityFix detecteert dan de sensor in je rit en die kan aan de hand daarvan de fiets en het type rit automatisch laten aanpassen op Strava als je daarvoor een 'regel' maakt. En je kunt nog heel veel meer, ik zou echt niet meer zonder willen. Heb inmiddels tig regels.
Waar neem je de rit mee op ?ik een Garmin 1030+ en geen probleem.Tot 8 maanden terug moest ik wel handmatig een keuze maken.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Als ik het me goed herinner kun je bij een Roam geen verschillende fiets profielen aanmaken. En dat zal “je probleem” veroorzaken.