Al enkele jaren gebruik ik met plezier een coplate als onderstel voor mijn fietstraining in de winter. Nu is helaas een vd rubber "ballen" die als steun dient lek geraakt. De site van bikeaccess is niet (meer?) vindbaar dus het lijkt alsof ik daar niet meer aan onderdelen kan komen.
Heeft iemand wellicht een suggestie waar die nog te vinden zouden kunnen zijn of alternatief wat ik zou kunnen gebruiken?
Coplate onderdelen?
- CampaYolo
- Forum-lid
Je zou kunnen proberen een mailtje te sturen naar bikeacces@ziggo.nl
Het genie achter bikeacces is een eindje in de 70. Wie weet doet hij het wat rustiger aan tegenwoordig.
Als je goegelt op "rubber balls for rockerplate" kom je ook wel wat tegen. Alleen zie ik zo 1,2,3 alleen ballen met het ventiel naar binnen stekend.
Het genie achter bikeacces is een eindje in de 70. Wie weet doet hij het wat rustiger aan tegenwoordig.
Als je goegelt op "rubber balls for rockerplate" kom je ook wel wat tegen. Alleen zie ik zo 1,2,3 alleen ballen met het ventiel naar binnen stekend.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Dank! Ga beide is uitpluizen. Vond ondertussen (nav tip van andere fabrikant) de opblaasbare golfballen bij de decathlon.CampaYolo schreef: ↑22 dec 2024 13:30 Je zou kunnen proberen een mailtje te sturen naar bikeacces@ziggo.nl