Vandaag gefietst in 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
La Berarde gefietst.
Geen zin in de motregen buiten.
Geen zin in de motregen buiten.
Less is bore
-
- Forum-lid
Zonder vrijwilligers (in de kou) geen evenementen. 

Aardige impressie van de MTB competitie gisteren: https://www.facebook.com/reel/891087963227797?fs=e&fs=e
Niet zijken maar reiden !
Even genoten van de droge weg. Komt natuurlijk door die harde wind, windstoten tot 60km/u hier. Maar dat is wel een goede training, soort vergelijk van berg op en berg af. En k heb gelijk het nuttige met het aangename gecombineerd, door een pakketje weg te brengen. Weer 30km erbij, even de spieren wakker gemaakt en nu nog paar uurtjes werken.
Omdat we EINDELIJK wat zon kregen vandaag, beslist om de middag vrij te nemen (Sorry Boss) en een ritje te doen.
Het was fris, maar zonnig en niet te veel wind. 2,5 uur genoten. Noord Frankrijk in, de kleine departementale wegen zijn altijd de leukste. Weinig verkeer, fijne bochtjes en goed wegdek.
Gelukkig vroeg genoeg vertrokken. Weerbericht voorspelde tegen de avond wolken vanuit het westen. Dan weten wij Westerlingen genoeg. En inderdaad Vanaf 14u15 wolken
En ik was 30 minuten thuis toen het begon te regenen. En dit weekend weer 100% kans op regen en 5 bft wind. Dus vrij nemen was de juiste beslissing
O ja, uiteraard heerlijk warm en comfortabel dankzij de fantastische Parentini outfit

Het was fris, maar zonnig en niet te veel wind. 2,5 uur genoten. Noord Frankrijk in, de kleine departementale wegen zijn altijd de leukste. Weinig verkeer, fijne bochtjes en goed wegdek.
Gelukkig vroeg genoeg vertrokken. Weerbericht voorspelde tegen de avond wolken vanuit het westen. Dan weten wij Westerlingen genoeg. En inderdaad Vanaf 14u15 wolken

En ik was 30 minuten thuis toen het begon te regenen. En dit weekend weer 100% kans op regen en 5 bft wind. Dus vrij nemen was de juiste beslissing

O ja, uiteraard heerlijk warm en comfortabel dankzij de fantastische Parentini outfit

Laatst gewijzigd door koeroeur op 21 dec 2024 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag ook iets gezien wat ik al weken heb gemist: Schaduw... Tussen de bezigheden door ook 50km kunnen doen. Opmerkelijk hoeveel mede-fietsers er waren. Leek wel of er niemand meer aan t werk was. En ja, ik weet het: ik ook niet. Dit was therapie 

-
- Forum-lid HC
Vandaag meegefietst met Nl tour rides. De gravelty Rudolph.
Wat een koud en nat klote weer. Wel een hele mooie route aan de flanken van park hoge Veluwe.
Ik had alleen wel een betere organisatie verwacht. Geen post onderweg en de route was op een bepaald punt afgesloten, zonder aanwijzingen hoe weer verder te moeten.
Wat een koud en nat klote weer. Wel een hele mooie route aan de flanken van park hoge Veluwe.
Ik had alleen wel een betere organisatie verwacht. Geen post onderweg en de route was op een bepaald punt afgesloten, zonder aanwijzingen hoe weer verder te moeten.
-
- Forum-lid
Ik wilde iets opschrijven in de trant van " wat had je dan verwacht voor €34,--". Maar dat doe ik maar niet.scottwilko schreef: ↑22 dec 2024 18:18 Vandaag meegefietst met Nl tour rides. De gravelty Rudolph.
Je hebt in ieder geval meer gefietst dan ik vandaag.
-
- Forum-lid
Idd belachelijk dat uitmelken van Gravelrides!! 

€34,-- voor een tourrit zonder post onderweg en een route die niet klopt? Serieus? Moet niet gekker worden...
Over afsluitingen gesproken: gistermiddag nog een rondje Biesbosch gefietst. Althans, geprobeerd. Vanwege het hoge water was een deel van de wegen afgesloten. (die dus ook echt onder water staan) Dus het werd een heen-en-weertje. Ook goed. Naast water van onder door het hoge water ook weer water uit de lucht, hagel, harde wind. Heerlijk ritje weer.
Over afsluitingen gesproken: gistermiddag nog een rondje Biesbosch gefietst. Althans, geprobeerd. Vanwege het hoge water was een deel van de wegen afgesloten. (die dus ook echt onder water staan) Dus het werd een heen-en-weertje. Ook goed. Naast water van onder door het hoge water ook weer water uit de lucht, hagel, harde wind. Heerlijk ritje weer.
Kan mij niet voorstellen als ik het plaatje zie dat 80% onverhard is.Mocht je de gpx willen doorsturen ben ik daar wel benieuwd naar.scottwilko schreef: ↑22 dec 2024 18:18 Vandaag meegefietst met Nl tour rides. De gravelty Rudolph.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid HC
80% onverhard was mogelijk als ik naast het pad was gaan fietsen. Door op het fietspad te blijven was 20% onverhard.nijkie schreef: ↑23 dec 2024 09:42Kan mij niet voorstellen als ik het plaatje zie dat 80% onverhard is.Mocht je de gpx willen doorsturen ben ik daar wel benieuwd naar.scottwilko schreef: ↑22 dec 2024 18:18 Vandaag meegefietst met Nl tour rides. De gravelty Rudolph.
Overigens was het wel een mooie route voor een Noord Hollander, dat was ook de reden dat ik een keer mee ging doen. De reputatie die NL tour rides heeft kon ik al, maar dan nog viel het tegen.