Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Ervaringen met bike-components.de

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 14 dec 2009 21:58

Ik heb van de week een bestelling bij hen geplaatst voor onder de kerstboom. Ik heb nog geen ervaringen, maar ze zijn aardig goedkoop. Ik wacht af of ik e.e.a. op tijd heb.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 14 dec 2009 22:03

danoontje schreef:
LVGH schreef:Het halve forum heeft daar ervaring mee ;) Ik bestelde er zelf ook vaak voordat de pond zo deprecieerde. Is een betrouwbare winkel. Kan soms wel lang duren voordat je je bestelling ontvangt (m.n. als iets niet op voorraad is).


De duitse Pond zeker...
? Ik bedoel dus voordat de pond zo weinig waard werd dat juist Engelse webwinkels voor veel producten het goedkoopst werden.

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 15 dec 2009 21:07

Goede zaak! Nette klantenservice en goedkope producten en bezorging.

Die bezorging via Deutsche post ik wel vrij basic, het is handig om thuis te zijn, anders word het pakketjes soms bij je op de stoep gezet (bij mij overigens nog nooit gebeurt)
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

gazpacho
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 jun 2008 16:38

gazpacho 16 dec 2009 13:49

Nog een rave review dan: meerdere malen wat besteld naar volle tevredenheid. Groot assortiment en goede prijzen.

kempenaar
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 08 aug 2008 00:19

kempenaar 17 dec 2009 20:31

Ook hier dik tevreden klant over bike-components.de

paul1978
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 08 mei 2007 17:29

paul1978 17 dec 2009 20:34

Hier ook netjes de bestelling gekregen.
Ook item retour en snel geld teruggestort, ik werd ook netjes per mail op de hoogte gehouden.

timbo16
Forum-lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 jul 2009 21:01
Locatie: Gorinchem
Contact

timbo16 18 dec 2009 13:26

Ook hier een tevreden klant.
Zou zeker als de prijs goed is lekker daar bestellen.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

silvanol.l
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:35

silvanol.l 18 dec 2009 16:48

En nogmaals mijn tevredenheid hier vermelden.
Zondag via hun site besteld en niet alles was voorradig.
Toch de Vrijdag alles opgestuurt gekregen met melding en tracking nummer om op te volgen.:D

tjesis
Forum-lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 nov 2009 12:37

tjesis 18 dec 2009 23:34

Silvano(L.L) schreef: Zondag via hun site besteld en niet alles was voorradig.
Toch de Vrijdag alles opgestuurt gekregen met melding en tracking nummer om op te volgen.:D


Ben even benieuwd. Wat voor item hadden ze bij jou niet op voorraad als ik vragen mag?

Ik heb een aantal Campa Chorus onderdelen besteld. Wachten is alleen nog even op de cassette, deze hadden ze niet op voorraad. Duurt 2 tot 7 dagen zeggen ze.
Verder ben ik overigens zeer tevreden over hoe er door hun gecommuniceerd wordt. Vriendelijk en snel reactie op vragen.
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm

silvanol.l
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:35

silvanol.l 19 dec 2009 13:14

Tjesis schreef:
Silvano(L.L) schreef: Zondag via hun site besteld en niet alles was voorradig.
Toch de Vrijdag alles opgestuurt gekregen met melding en tracking nummer om op te volgen.:D


Ben even benieuwd. Wat voor item hadden ze bij jou niet op voorraad als ik vragen mag?

Ik heb een aantal Campa Chorus onderdelen besteld. Wachten is alleen nog even op de cassette, deze hadden ze niet op voorraad. Duurt 2 tot 7 dagen zeggen ze.
Verder ben ik overigens zeer tevreden over hoe er door hun gecommuniceerd wordt. Vriendelijk en snel reactie op vragen.


Bij mij hadden ze de software voor de tacx bushido niet voorradig.

tjesis
Forum-lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 nov 2009 12:37

tjesis 23 dec 2009 19:49

Mijn bestelde Campa Chorus onderdelen zijn afgelopen maandag door Bike-Components verstuurd.
Dat is pas 2 dagen geleden maar ik hoop de komende kerstdagen en vakantie een beetje te kunnen sleutelen met het nieuwe speelgoed.

Ben even benieuwd, hoeveel dagen zaten er bij jullie tussen het verzenden door Bike-Components en het daadwerkelijk aan de deur in ontvangst nemen?
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm

klaas-kippegaas
Forum-lid
Berichten: 283
Lid geworden op: 23 mei 2009 20:36

klaas-kippegaas 23 dec 2009 20:08

zowel goede als slechte ervaringen met bike-components.de.

In 1,5 jaar tijd ongeveer 6 bestellingen geplaatst.

5x perfect verlopen (overigens geen enkele keer een trackingcode ontvangen)

Laatste keer echt helemaal mis, had in de haast een verkeerd ordernr bij mijn betaling vermeld, had al op verzenden geklikt toen ik het merkte.
Ik dus gelijk een email verstuurd met uitleg en de vraag hoe dit verder af te handelen.

Om lang verhaal kort te maken, ben 11 weken (en 6 mailtjes) aan het mailen geweest zonder enige reactie te krijgen van dit bedrijf!!
Ik heb verschillende emailadressen gebruikt welke ze zelf op de website communiceren maar 0 reactie, werkelijk te gek voor woorden!!
Pas na 3 telefoontjes kreeg ik uiteindelijk iemand aan de lijn die actie ondernam en mij verzekerde dat mijn geld binnen 1 week teruggestort zou worden.

Heel erg jammer deze gang van zaken!
In elk bedrijf maakt men fouten, ik zelf ook en is ook helemaal niet erg. Ik was echter al tevreden geweest als men na 1 of 2 mailtjes even pro-actief had gehandeld en desnoods had geroepen, beste mijnheer, we hebben uw reactie ontvangen, geen idee wanneer het is opgelost maar we doen ons best.

Wees dus gewaarschuwd, scherpe prijzen en normaal gesproken prima levering maar wee er iets misgaat, after-sales kennen ze daar blijkbaar niet!
mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

Plaats reactie