Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Dat ziet er wel heel fraai uit zeg! Hoe zit dat met die blauwe kleur? Ik zie een Marc Hoogland uit Lemmer met een traditioneel uitziende Moots op zijn profielfoto?
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Lijkt me een heel mooie fiets, maar verdient ook een (qua fiets) betere foto!
-
- Forum-lid
Moots is erg mooi, maar voor mij iets te flexibel. Gekozen voor een Passoni Top Force (titano disco), rijdt heerlijk. Nog lekkerder dan de cannondale hi-mod evo van 6,5 kg.
Laatst gewijzigd door walters op 09 sep 2023 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je deze bij een dealer in NL gekocht of online besteld? Ik probeer naar een shortlist toe te werken voor mijn volgende fiets en hoewel de Aurora nog steeds bovenaan staat , vind ik het ook wel wat eng om een fiets te kopen die ik nog nooit in het echt heb gezien, daarom misschien toch liever via een dealer.
Via dealer in Nederland, durfde het ook niet aan om online te kopen. Bij Passoni kun je in Italie gaan kijken en je op laten meten. Wist de maat, dus reis was te besparen. Anderzijds kan erg leuke ervaring zijn.defect schreef: ↑18 sep 2023 21:52Heb je deze bij een dealer in NL gekocht of online besteld? Ik probeer naar een shortlist toe te werken voor mijn volgende fiets en hoewel de Aurora nog steeds bovenaan staat , vind ik het ook wel wat eng om een fiets te kopen die ik nog nooit in het echt heb gezien, daarom misschien toch liever via een dealer.
Fantastische fiets! Mooie afmontage met deze wielen en groep, super!
Klaver fietsen in Heerenveen levert ook Moots. Toevallig daar vandaan?