Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Heerlijk weer dit weekend.
Harde wind ja, maar wel constant hier.
Zonkracht is wel laag, na vijf uur wel een streepje maar niet rood of licht verbrand, terwijl ik nog weinig kleur heb.
Harde wind ja, maar wel constant hier.
Zonkracht is wel laag, na vijf uur wel een streepje maar niet rood of licht verbrand, terwijl ik nog weinig kleur heb.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat had je kunnen weten. Ik ben er niet voor thuis gebleven.
Helaas lijken de updates van dat taxi merk te werken, hoop dat hun budget nu op is.
On topic: 40mm in een uurtje is wel serieus!
Helaas lijken de updates van dat taxi merk te werken, hoop dat hun budget nu op is.
On topic: 40mm in een uurtje is wel serieus!
People listen to reply, not to understand
-
- Forum-lid
Heb ruim 100 km gefietst, wind best aanwezig. Toen ik thuiskwam F1 teruggekeken, eerste twee rondes gezien en toen doorgespoeld naar de laatste twee rondes. Best een saaie race volgens mij. De echte god was weer oppermachtig

Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Bij nadere bestudering blijkt die 40mm in een half uur gevallen te zijn.
Daarna nog 7mm. Met als resultaat nogal wat steentjes op de weg.
Dus komene tijd uitkijken, vooral op binnendoor weggetjes.
Ik klaag niet meer. Ik heb liever zon en wind dan regen en wind. Gisteren 103km gereden waarvan de eerste (ongeveer) met 40 tegenwind. Eenmaal het keerpunt bereikt ben ik met gemak en 35km/u nog flink wat kilometers weer richting huis gereden. Eerst even bikkelen dan lekker genieten.
Dan is de wind wel lekker.

Ride bikes, not tanks!
Gisteren vanwege allerlei verplichtingen om 6.20 al gaan fietsen. Was wel nog fris maar in korte broek en shirt lange mouwen eigenlijk prima te doen. Zo vroeg redelijk weinig wind. Was blij dat ik gegaan was, einde dag was het er niet van gekomen. En ook vrijdag en zaterdag ochtend was het prima. Nu die pollen nog weg en dan klaag ik echt niet meer 

Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik was ook vroeg op pad. Zeg maar 10 minuten later dan jij. Voordeel dan is dat de wind inderdaad pas iets later aantrekt. In het westen was het trouwens niet eens fris meer te noemen zo vroeg. Het was gewoon meteen lekker.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC