Alles over cyclos en toertochten. In samenwerking met (en gemodereerd door) CycloWorld.cc

Rad am Ring, 24 uur lang in actie voor het KiKa

Sandervp
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 okt 2016 20:44

Sandervp 30 mei 2023 08:54

Dag allen,

Ik neem in juli deel aan de Rad am Ring. Een fietsevenement op de Duitse Nürburgring waar verschillende fietsliefhebbers aan deel kunnen nemen. Wielrenners/ mountainbikers/ tijdrijders/ kinderen etc.
Nu zijn er verschillende afstanden/ en ronden die iedereen zou kunnen rijden. Echter is er voor zowel de wielrenners als de mountainbikers nog een optie en dat ik 24 uur lang fietsen op/ naast het circuit.

Nu stap ik zaterdag 22 juli om 13u op mijn racefiets en hopelijk stap ik 24u later af na minimaal 15 ronden afgelegd te hebben.
Ronden van 26km lang en met 560 hoogtemeters. In totaal komt dit dus neer op minimaal 390km en 8400hm.
Dit doe ik om te kijken waar ik toe in staat ben maar ook heb ik hier een actie voor de Stichting Kinderen Kankervrij, het KiKa, aan vast gehangen.

Maar naast sponsors ben ik op zoek naar personen die ook al eens deel hebben genomen aan de 24 uurs race van de Rad am Ring. Dit voor wat algemene vragen en advies over het event/ de rit.

Wie zou mij hier bij kunnen helpen?

Code: Selecteer alles

https://www.actievoorkika.nl/24-uur-voor-kika
Afbeelding

pino
Forum-lid
Berichten: 3380
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 30 mei 2023 12:10

Vorig jaar met een team van 4 meegedaan op de weg. Erg leuk evenement. 's nachts met 70-80 in het donker omlaag over een racebaan is echt geweldig. Wij hadden twee tenten mee, maar van slapen komt niet veel.
Niet zijken maar reiden !

Plaats reactie